۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۵۸

پنجره مهر؛

شخص سقوط کرده درون چاهک فاضلاب با تلاش آتش‌نشانان شیراز نجات یافت

شخص سقوط کرده درون چاهک فاضلاب با تلاش آتش‌نشانان شیراز نجات یافت

شیراز - رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز از عملیات خارج کردن شخصی از چاهک فاضلاب به عمق ۶ متر توسط نیروهای آتش‌نشانی شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی عیدی پور از عملیات خارج کردن شخص از چاهک فاضلاب به عمق ۶ متر خبر داد و درباره جزئیات این عملیات گفت: امروز یکشنبه ۲۰ خرداد ماه در پی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و اعلام خبر سقوط شخص در چاه، بلافاصله تیم‌های عملیاتی ایستگاه‌های ۱۷ و ۱۸ و ۱۴ به محل حادثه واقع در کمربندی اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز با اشاره به این عملیات اظهار کرد: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ و اعلام گم شدن و سقوط شخص درون چاهک فاضلاب تیم‌های عملیاتی سریعاً به محل حادثه اعزام شدند که در بررسی اولیه مشخص گردید شخصی ۴۰ ساله از شب گذشته در اطراف کمربندی شیراز در محدوده شهرک گل‌ها تا مهدی آباد درون چاهک فاضلاب سقوط کرده و هیچ اطلاعی از وضعیت شخص نیست که با هوشیاری تیم‌های عملیاتی سازمان آتش نشانی شیراز پس از نیم ساعت جست‌وجو و تلاش بی‌وقفه موفق می‌شوند شخص را درون چاهک فاضلاب به عمق ۶ متر در نزدیکی پمپ بنزین مهدی آباد پیدا کنند.

این مقام ارشد در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بیان کرد: آتش نشانان با ایمن‌سازی محیط و ایجاد کارگاه در دهانه چاه اقدام به فرود داخل چاه نمودند.

وی افزود: تیم آتش نشان پس از یک عملیات سریع شخص را که از ناحیه کمر و دست دچار آسیب شده بود به صورت فیکس شده به بیرون از چاه منتقل کردند و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

کد خبر 6131643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha