۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۵۳

فرماندار تنگستان:

تنگستان آماده برگزاری انتخابات ۸ تیر ماه است

تنگستان آماده برگزاری انتخابات ۸ تیر ماه است

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: مقدمات برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تنگستان جهت مشارکت و حضور حداکثری مردم فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی یکشنبه شب در نشست با فعالان و نخبگان شهرستان عنوان داشت: مقدمات برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تنگستان جهت مشارکت و حضور حداکثری مردم فراهم شده است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: یکی از کارهای مهم و نکاتی که باید به آن بپردازیم و اهتمام بورزیم حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی و بررسی دقیق از گزینه‌هایی است که به آن می‌خواهیم رأی بدهیم، معیار و شاخص انتخاب باید از فرمایشات مقام معظم رهبری در ۱۴ خرداد استنباط کرد و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

فرماندار تنگستان ادامه داد: حضور و مشارکت مردم هر چه در انتخابات بیشتر باشد در واقع یک سنجش و ارزیابی بهتری در رابطه با گزینه اصلی و انتخاب اصلح اتفاق می‌افتد.

وی اضافه کرد: امروز معاندین و کشورهایی که نمی‌خواهند پیشرفت‌های و همگرایی و همبستگی مردم و سطح نفوذ ایران اسلامی در دنیای بین المللی را ببینند به دنبال این هستند که با فرافکنی و دروغ پردازی سبب نامیدی مردم شوند و مشارکت کمتری در انتخابات رخ دهد.

لطفی با اشاره به اینکه تنگستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت بیش از ۷۲ درصد داشته خاطرنشان کرد: اهالی شهرستان با حضور و مشارکت خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با انتخاب فرد اصلح، حماسه‌ای دیگر برای شهرستان رقم خواهند زد.

کد خبر 6131671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha