۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۵۵

وزارت بهداشت غزه:

کودکان، زنان، و سالمندان قربانیان اصلی عملیات نصیرات بودند

کودکان، زنان، و سالمندان قربانیان اصلی عملیات نصیرات بودند

وزارت بهداشت غزه با صدور بیانیه‌ای آمار هولناکی از جنایات رژیم صهیونیستی در نسل کشی فلسطینیان را منتشر ساخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، با گذشت بیش از ۲۴ ساعت از عملیات رژیم صهیونیستی در نصیرات، اکنون وزارت بهداشت غزه اقدام به انتشار گزارش دقیقی از توحش این رژیم علیه غیرنظامیان فلسطینی کرد.

بر این اساس، وزارت بهداشت غزه طی بیانیه‌ای اعلام کرد: در مجموع طی یورش ارتش رژیم صهیونیستی به نصیرات، ۲۷۴ غیرنظامی جان خود را از دست دادند که از این میان ۶۴ کودک، ۵۷ زن، و ۳۷ سالمند در میان قربانیان قرار داشتند.

این بیانیه در ادامه با اشاره به خسارات سنگین وارده به زیرساخت‌های غیرنظامیان، از زخمی شدن ۷۹۸ فلسطینی در عملیات صهیونیست‌ها خبر داد. بدین ترتیب، توحش جدید رژیم صهیونیستی باعث شد روز گذشته بدترین آمار تلفات غیرنظامیان ظرف یک شبانه روز از زمان آغاز جنگ غزه ثبت شود.

بدین ترتیب شمار تلفات غیرنظامیان فلسطینی از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر به ۳۷ هزار و ۸۴ تن افزایش یافت. همچنین طی این مدت ۸۴ هزار و ۴۹۴ غیرنظامی نیز مجروح شده‌اند. این آمارها به جز بیش از ۱۰ هزار نفری است که اکنون زیرآوارها باقی مانده و انتظار می‌رود پس از پایان جنگ و آواربرداری باید آنها را نیز در شمار شهدای غزه قرار داد.

جنایات نظامیان رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان در کرانه باختری نیز از هفتم اکتبر، ۵۳۲ غیرنظامی را به کام مرگ کشانده و بیش از ۵ هزار نفر را مجروح ساخته است.

کد خبر 6131681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
      0 0
      اسرائیل جعلی،صهیونیست،دست سازامریکا،اثبات کردپایبندهیچگونه رفتارانسانی نیست.یک مشت وحشی دورهم جمع شده،باسردمداری شیطان بزرگ