۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۳

پورابراهیمی:

نظر شورای نگهبان فصل الخطاب است

نظر شورای نگهبان فصل الخطاب است

پورابراهیمی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری بیانیه صادر کرد و گفت: با احترام به نظر شورای نگهبان که فصل الخطاب می‌باشد، از عموم مردم ایران می‌خواهم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا پور ابراهیمی نماینده ادوار مجلس کاندیدای احراز صلاحیت نشده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانیه صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مردم عزیز و بزرگوار ایران اسلامی با سلام و تحیات

با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید آیت الله رییسی و تمامی شهدای خدمت به استحضار ملت بزرگ ایران می‌رسانم اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خدمتگزاران کشور با درخواست و تکلیف جمعی از دلسوزان و متعهدین به انقلاب اسلامی از جمله اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی توفیق یافتم تا در انتخابات ریاست جهوری ثبت نام نمایم.

اکنون با اعلام رسمی نامزدهای احراز صلاحیت شده توسط شورای محترم نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم بر خود واجب می دانم از همراهی و حمایت تشکل‌ها و جمعیت‌های صنفی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی که در این مدت اینجانب را مشمول ابراز لطف و محبت خود قرار دادند، صمیمانه تشکر نمایم.

اینجانب ضمن تقدیر و سپاس از اعتماد حزب موتلفه اسلامی به این سرباز انقلاب و نظام و با احترام به نظر اعضای محترم شورای نگهبان که فصل الخطاب می‌باشد از عموم مردم عزیز ایران می‌خواهم همچون گذشته برای برگزاری انتخاباتی پرشور در شأن و جایگاه کشور ایران و انتخاب رئیس جمهوری توانمند و مقتدر دارای پشتوانه مردمی، مشارکت حداکثری داشته باشند تا ان شاءالله با تشکیل دولت مردمی و انقلابی ادامه دهنده راه شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی شاهد تسریع در طی مسیر پیشرفت و دستیابی به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی از جمله عدالت و رفاه برای مردم ایران باشیم.

از خداوند متعال طول عمر و سلامتی برای مقام معظم رهبری و توفیق روز افزون برای همه خدمتگزاران کشور و علو درجات برای همه شهیدان علی الخصوص شهدای دولت و خدمت مسئلت دارم.

محمد رضا پورابراهیمی

کد خبر 6132046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha