۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۰

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان:

«احیای واحدهای تولیدی» موضوع نقاشی نونهالان سمنانی شد

«احیای واحدهای تولیدی» موضوع نقاشی نونهالان سمنانی شد

سمنان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از برگزاری کارگاه‌های نقاشی «شهید خدمت» با رویکرد تصویرگری کارخانه‌ها و کارگاه‌های احیا شده در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی مزینانی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی کانون پرورش فکری سمنان از برگزاری کارگاه‌های نقاشی «شهید خدمت» ویژه نونهالان و نوجوانان استان سمنان خبر داد و بیان کرد: نشان دادن موفقیت‌های دولت در زمینه احیای تولید محور اصلی این کارگاه است.

وی افزود: تصویرگری و روایت خاطراتی از زبان همراهان رئیس‌جمهور در کارخانه‌ها و کارگاه‌های احیاشده در دولت شهید آیت‌الله رئیسی در استان سمنان رویکرد اصلی این رویداد هنری است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان بیان کرد: این کارگاه در دو روز در شاهرود و سمنان و به میزبانی دو کارخانه صنعتی برگزار می‌شود که نونهالان از نزدیک با فرایند صنعت نیز آشنا شده و در محیط قرار گیرند.

مزینانی با بیان اینکه کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری که در کلاس‌های نقاشی این کانون شرکت کرده‌اند در این کارخانه‌ها گردهم آمده و احیای واحدهای راکد را نقاشی می‌کنند، ابراز کرد: این کارگاه‌ها اقدام حداقلی در زمینه فرهنگ‌سازی و تبیین دستاوردهای بزرگ دولت سیزدهم است.

کد خبر 6132216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha