مرور ۱۰ خبر جالب رسانه‌های جهان؛

طرح جدید و مشکوک بایدن/ ابتکار ضد صهیونیستی زنان انگلیسی

طرح جدید و مشکوک بایدن/ ابتکار ضد صهیونیستی زنان انگلیسی

یک مجری زن صهیونیست که شرایط زن اسیر اسرائیلی بعد از آزادی را خوب توصیف کرده بود،‌ از کار برکنار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بررسی تحولات سیاسی و نظامی منطقه به نکات قابل توجهی بر می‌خوریم که روزانه تلاش می‌کنیم جالب‌ترین آنها را در این گزارش منتشر کنیم.

۱- لمی طاطور مجری شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی بعد از اینکه سر و وضع «نوعاه آرگامانی» اسیر زن آزاد شده صهیونیست از دست نیروهای قسام را مرتب و خوب توصیف کرد، از کار خود برکنار شد. وی در اظهارات انتقادی گفته بود آیا به این خاطر زنان و کودکان بی‌گناه کشته می‌شوند؟

۲- زنان سالخورده انگلیسی در اقدام جالب و ابتکاری روی کالاهای صهیونیستی موجود در فروشگاه‌های انگلیس برچسب می‌زنند تا مشتری‌ها نسبت به صهیونیستی بودن این کالا و تحریم آن آگاه شوند.

طرح جدید و مشکوک بایدن/ ابتکار ضد صهیونیستی زنان انگلیسی

۳- محمود الحسنات یکی از مفتی‌های مشهور جهان عرب بعد از اعلام ممنوعیت طرح شعارهای ضد صهیونیستی در مراسم حج از سوی عربستان سعودی خطاب به حجاج گفت: ای حجاج خانه خدا؛ در کعبه و عرفه و صفا و مروه اهالی غزه را یاد کنید و بگویید که آنها از حج غایب هستند، چرا که دارند کشته می‌شوند.

۴ -باگیرا جونز یک فلوئنسر سوئیسی که درخواست کمک مردمی به فلسطینی‌ها در غزه و کرانه باختری را مطرح کرده بود، اعلام کرد که سطح این کمک‌ها در مدتی کوتاه به بیش از یک میلیون یورو رسیده است.

۵- صدها شهروند اسپانیایی در شهر بیلبائو برای جلب توجه مردم نسبت به نسل کشی موجود در غزه، به صورت نمادین روی زمین دراز کشیدند.

۶- روی هار یکی از صهیونیست‌هایی که در جنایت نظامی اخیر رژیم صهیونیستی در النصیرات آزاد شده، گفت که در غزه با ما بسیار با احترام رفتار شد. او گفت که بزرگترین نگرانی اسرا این است که در نتیجه حملات موشکی تل‌آویو کشته شوند.

طرح جدید و مشکوک بایدن/ ابتکار ضد صهیونیستی زنان انگلیسی

۷- صوفی آندرسون شهردار شهر کوپنهاگن دانمارک اعلام کرد که سرمایه گذاری‌های این شهر را از شرکت‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی خارج می‌کند.

۸- یوسی ورتر نویسنده صهیونیست روزنامه هاآرتص در تمسخر نتانیاهو نوشت که وی فقط هنگامی در رسانه‌ها ظاهر می‌شود که خبر خوشی داشته باشد، در غیر این صورت خود را مخفی می‌کند.

۹- تاکنون ۱۰ نفر از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

طرح جدید و مشکوک بایدن/ ابتکار ضد صهیونیستی زنان انگلیسی

۱۰- دولت آمریکا از تلاش برای مذاکرات یک جانبه با حماس برای آزادی اسرای آمریکایی- اسرائیلی خبر داد.

کد خبر 6132310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha