مرور ۱۰ خبر جالب رسانه‌های جهان؛

پیش‌بینی فروپاشی اسرائیل در سال ۲۰۲۹/ جدیدترین گاف جو بایدن

پیش‌بینی فروپاشی اسرائیل در سال ۲۰۲۹/ جدیدترین گاف جو بایدن

یک مجری صهیونیستی پیش‌بینی کرد که اسرائیل در سال ۲۰۲۹ فرو خواهد پاشید.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بررسی تحولات سیاسی و نظامی منطقه به نکات قابل توجهی بر می‌خوریم که روزانه تلاش می‌کنیم جالب‌ترین آنها را در این گزارش منتشر کنیم.

۱.حاییم لوینسون مجری شاغل در رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش‌بینی کرد که اسرائیل در سال ۲۰۲۹ فروپاشی کرده و حاکمیت فلسطین بار دیگر به عرب‌ها منتقل شود.

۲.شبکه سعودی العربیة در گزارشی به قلم عبدالله بن بجاد العتیبی از کشورهای عربی و غربی خواست تا با تشکیلات خودگردان برای از بین بردن جنبش حماس همکاری کنند!

۳.یکی از نظامیان صهیونیست حاضر در جنگ غزه با اشاره به جایگاه بالای مسجد الاقصی در میان اهالی غزه گفت که در یورش به منازل فلسطینیان در غزه متوجه شده که تصاویر مسجد الاقصی در تمامی منازل در غزه وجود دارد.

پیش‌بینی فروپاشی اسرائیل در سال ۲۰۲۹/ جدیدترین گاف جو بایدن

۴.محمد علاء عاشور شناگر پارالمپیکی عراقی در ابراز همبستگی با مردم غزه از حضور در دور نهایی مسابقات قهرمانی جهان و رویارویی با ورزشکار رژیم صهیونیستی امتناع کرد.

۵.یک شرکت طراحی لباس در ترکیه در اعلام همبستگی با مردم فلسطین در غزه، لباس‌هایی با رنگ خون یا به رنگ پرچم فلسطین تولید کرد.

۶.یک پزشک یهودی در آمریکا با قطع سخنرانی کامالا هریس معاون رئیس جمهور این کشور خواستار توقف ارسال تسلیحات برای اسرائیل شد.

۷.در حالی که اعتراضات ضد جنایت‌های رژیم صهیونیستی، در بسیاری از دانشگاه‌های اروپا و محافل سیاسی و پارلمانی و خیابان‌های دنیا همه گیر شده، مقامات حج عربستان سعودی این اعتراضات را ممنوع کرده و مدعی شده‌اند که حج فقط برای عبادت است و فعالیت‌های سیاسی در آن جایی ندارد!

پیش‌بینی فروپاشی اسرائیل در سال ۲۰۲۹/ جدیدترین گاف جو بایدن

۸..جورج کلونی بازیگر سرشناس آمریکایی در تماس با یکی از مشاوران جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به اظهارات وی در مخالفت با رأی دادگاه لاهه در محکوم دانستن اسرائیلی‌ها انتقاد کرد.

پیش‌بینی فروپاشی اسرائیل در سال ۲۰۲۹/ جدیدترین گاف جو بایدن

۹.تلاش جو بایدن در مراسمی در فرانسه برای نشستن بر روی یک صندلی که وجود خارجی نداشت، بار دیگر تمسخر رسانه‌های بین‌المللی را برانگیخت.

۱۰.شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به اختلال گسترده در فعالیت‌های ارتش اسرائیل اعلام کرد که یک تانک اسرائیلی، خودروهای نیروهای ذخیره ارتش در منطقه کرم ابو سالم را زیر گرفت و از بین برد.

کد خبر 6129957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha