۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۴

شهردار نمین:

جشنواره گل های بابونه امسال برگزار نمی شود

جشنواره گل های بابونه امسال برگزار نمی شود

نمین- شهردار نمین گفت: به دلیل شهادت رئیس جمهور و شهدای خدمت امسال جشنواره گل های بابونه در نمین برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرنگارمهر، بازرگان مرسلی صبح سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در نمین با بیان اینکه به دلیل شهادت شهدای خدمت جشنواره گل های بابونه در نمین برگزار نخواهد شد، اظهار کرد: به جای جشنواره بابونه سعی خواهیم کرد شهریور ماه جشنواره فندق را در سایت جنگل فندوقلو برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه در طول ۵ ماهی که مسئولیت شهرداری را در شهر نمین به عهده دارم سعی کرده ایم تکالیف شهرداری را به نحو احسنت انجام دهیم، افزود: شهرداری نمین سال گذشته با کمترین تجهیزات و با همیاری مردم توانست در کمترین زمان برف روبی ها را انجام و همچنین همکاری لازم را جهت نصب جایگاه های تبلیغات انتخابات داشته باشد.

شهردار نمین به اجرای قرارداد فی مابین شرکت مخابرات و شهرداری اشاره و افزود: با کمترین هزینه اجرای پروژه فیبر نوری در سطح شهر نمین آغاز شده است.

مرسلی احیای بافت فرسوده شهر نمین را یادآور شد و بیان کرد: برای ساماندهی بافت فرسوده شهر مجوزهای لازم را گرفته ایم که دیگر نیاز به اخذ ماده ۵ نیست و امتیاز خوبی برای شهر به حساب می آید.

وی با بیان اینکه در پایان سال گذشته کلیه حق و حقوق کارکنان و عوامل شهرداری را پرداخت کردیم، تصریح کرد: امسال برای اولین بار طبقه بندی و همسان سازی حقوق کارکنان شهرداری نمین انجام شد و بیمه کارگران فصلی نیز برقرار گردید.

شهردار نمین از اجرای راه اتصالی شهر نمین به شهرک ولیعصر از مقابل دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: این راه مطالبه اصلی اهالی شهرک ولیعصر است که آگهی شده و به محض انتخاب پیمانکار پروژه شروع خواهد شد.

وی اعتراض به حق مردم در ارتباط با وضعیت نامطلوب خیابان وحدت را نیز یادآور شد و تصریح کرد: خیابان وحدت در مرحله آگهی بوده و در اولویت اول کارهای عمرانی سال جاری شهرداری نمین است.

شهردار نمین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت از تکمیل خیابان ۲۲ متری میدان جانبازان خبر داد و گفت: این خیابان بعد از احداث به نام شهید جمهور نام گذاری خواهد شد.

مرسلی نبود پارک در شهرک ولیعصر را از مشکلات این شهرک اعلام کرد و افزود: پارک شهدای ولیعصر در مرحله طراحی قرارداردو همچنین احداث پارکی برای محدوده شهر نمین نیز در نظر داریم.

وی به برنامه های فرهنگی اجرا شده توسط شهرداری نمین اشاره کرد و افزود: در سال گذشته چندین جشن بزرگ فرهنگی در شهر برگزار و همچنین مراسم های فرهنگی سنتی از جمله تکم خوانی به مدت سه روز قبل از عید در نمین اجرا شد.

کد خبر 6133084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha