۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۷

بیست و دومین جشنواره انتخاب بازنشسته نمونه فارس برگزار می‌شود

بیست و دومین جشنواره انتخاب بازنشسته نمونه فارس برگزار می‌شود

شیراز- مدیرکل تامین اجتماعی فارس با بیان اینکه بیست و دومین دوره انتخاب بازنشسته و همسر نمونه تأمین اجتماعی در فارس برگزار می‌شود جهت شرکت بازنشستگان و مستمری‌بگیران در این دوره فراخوان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج نادری با اعلام این خبر گفت: سازمان تأمین اجتماعی در سال جاری نیز مطابق روال سال‌های پیش و به منظور ارج نهادن به جایگاه والای بازنشستگان، بازماندگان بیمه‌شدگان متوفی و از کارافتادگان تحت پوشش این سازمان، در نظر دارد افراد شاخص و موفق را در بین این قشر شناسایی و تقدیر کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی فارس سابقه پرداخت حق بیمه، کارآفرینی و ایجاد اشتغال، موفقیت‌های علمی از قبیل تدریس در مراکز آموزشی، پیشرفت‌های تحصیلی دانشگاهی و موفقیت در رقابت‌های فرهنگی، علمی، قرآنی و ورزشی در سطوح مختلف با تأیید مراجع ذی‌صلاح را از جمله معیارهای انتخاب بازنشستگان، همسران بیمه‌شدگان متوفی و ازکارافتادگان نمونه عنوان کرد.

وی افزود: تعداد فرزندان و تربیت فرزندان شایسته از دیگر معیارهای انتخاب بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه است و داشتن مدارک دانشگاهی، موفقیت در رقابت‌های ورزشی، علمی و هنری فرزندان نیز در انتخاب بازنشستگان نمونه تأثیرگذار است.

مدیرکل تأمین اجتماعی فارس مشارکت در امور عام‌المنفعه، خیریه، جهادی و فرهنگی را از دیگر معیارهای انتخاب بازنشستگان، همسران بیمه‌شدگان متوفی و ازکارافتادگان نمونه برشمرد و گفت: علاقه‌مندان تا پایان وقت اداری روز شنبه بیستم تیرماه سال جاری فرصت دارند مدارک خود را برای شرکت در فراخوان به حوزه‌های روابط عمومی و امور فرهنگی شعب تأمین‌اجتماعی، مدیریت‌های درمان، ادارات‌کل تأمین‌اجتماعی و یا کانون‌های بازنشستگی استان‌ها ارائه دهند و یا با مراجعه به سایت سازمان تأمین اجتماعی(tamin.ir ) نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند.

وی افزود: شعب تأمین‌اجتماعی در سراسر استان مدارک واصله را بررسی و پس از امتیازدهی مطابق با شاخص‌ها و امتیازات تعیین شده، نسبت به انتخاب واجدین شرایط اقدام و اسامی منتخبین را ارسال خواهند کرد.

در بیست و دومین جشنواره انتخاب بازنشسته و مستمری‌بگیر نمونه تأمین‌اجتماعی مقرر است از ۲۰۰ نفر از بازنشستگان نمونه در استان تقدیر شود و از بین آنها ۱۵ نفر به‌عنوان بازنشسته و مستمری‌بگیر نمونه کشوری انتخاب شوند و به مرحله کشوری راه یابند.

کد خبر 6133191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha