۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۲۷

استاندار گیلان مطرح کرد؛

تکمیل پروژه های ناتمام گیلان نیازمند بیش از ۷,۵۰۰ میلیارد اعتبار

تکمیل پروژه های ناتمام گیلان نیازمند بیش از ۷,۵۰۰ میلیارد اعتبار

رشت _ استاندار گیلان با اشاره به پروژه های نیمه تمام در گیلان گفت: بیش از ۷,۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام در گیلان نیاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی وزیر صمت با فعالان صنعتی و اقتصادی گیلان در سالن الغدیر استانداری با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی اظهار کرد: شهید جمهور در سفر نخست تمام مشکلات و مسائل در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و تولیدی و صنعتی را مورد بررسی و واکاوی قرار داد.

استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت‌های تولید و اشتغال در این استان بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته ۲/۵ درصد ارزش افزوده اقتصادی در حوزه تولید گیلان صورت گرفته است.

عباسی با اشاره به اینکه میزان مصرف برق صنایع گیلان در استان تأمین می‌شود، گفت: تفویض اختیار در حوزه مدیریت مصرف برق به ویژه در بهش صنایع و تولید بر عهده استان، بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام در گیلان افزود: بیش از ۷,۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام در گیلان نیاز است.

استاندار گیلان با بیان اینکه احیای واحدهای راکد این استان نیازمند نگاه ملی است، گفت: رویکرد دولت سیزدهم در احیای واحدهای راکد و نیمه فعال راهبردی و میدانی است‌

عباسی اشاره به راه اندازی رشت _ کاسپین اضافه کرد: با تکمیل شدن کریدور شمال به جنوب ظرفیت ترانزیت کالا دوبرابر می‌شود.

به گفته وی با حضور دکتر مخبر سرپرست ریاست جمهوری راه آهن رشت به کاسپین مورد بهر برداری می‌رسد.

کد خبر 6134746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha