۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۳۱

مدیرعامل بنیاد هدایت مطرح کرد: 

لزوم طراحی نقشه توانمندسازی مساجد کشور

لزوم طراحی نقشه توانمندسازی مساجد کشور

بوشهر- مدیرعامل بنیاد هدایت با تأکید بر لزوم طراحی نقشه توانمندسازی مساجد کشور گفت: این عملیات در سطح استان‌های مختلف کشور به صورت گام به گام پیش می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدناصر میر محمدیان عصر پنج شنبه در نشست با مدیرکل، و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی بوشهر مساجد را یکی از حوزه‌های فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد.

مدیرعامل بنیاد هدایت با بیان اینکه در حوزه مساجد هم عمدتاً بخش نرم افزاری مساجد بر عهده ما قرار گرفته است، افزود: بخش نرم‌افزار مسجد را به سه حوزه تولید دانش، توانمندسازی و گفتمان‌سازی ترجمه کرده‌ایم.

وی تأکید کرد: در مبحث توانمندسازی مساجد در نشستی که در تهران برگزار شد، با مدیران شهرستانی درباره فرایند تدوین نقشه توانمندسازی امامان مساجد و شهرستان صحبت کردیم.

حجت‌الاسلام میر محمدیان اضافه کرد: در نشست امروز یک گام جلوتر رفتیم و به صورت عملیاتی‌تر و کامل‌تر روی این موضوع تمرکز کردیم.

مدیرعامل بنیاد هدایت در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در دیدار با مدیران تبلیغات اسلامی استان بوشهر به صورت عملی و کارگاهی تلاش کردیم که با کمک مدیران به سمت طراحی نقشه توانمندسازی مساجد حرکت کنیم.

وی با تأکید بر لزوم طراحی نقشه توانمندسازی مساجد کشور گفت: این عملیات در سطح استان‌های مختلف کشور به صورت گام به گام پیش می‌رود و مراحل اولیه کار در سطح شهرستان‌ها در حال انجام است.

در این نشست مدیران تبلیغات اسلامی بوشهر به ارائه دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پیرامون ارتقا جایگاه مساجد و توانمندسازی آن پرداختند.

کد خبر 6135666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha