۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۰:۱۳

برنامه جهانی غذا:

جلوگیری از مرگ و میر ناشی از گرسنگی در غزه نیازمند اقدامات بیشتری

جلوگیری از مرگ و میر ناشی از گرسنگی در غزه نیازمند اقدامات بیشتری

مدیر برنامه جهانی غذا هشدار داد برای جلوگیری از مرگ و میر ناشی از سو تغذیه در غزه نیازمند تأمین بهداشت و آب سالم در این باریکه هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، برنامه جهانی غذا اعلام کرد جلوگیری از مرگ و میر ناشی از سو تغذیه فلسطینیان در غزه فراتر از توزیع اقلام ابتدایی غذایی در این باریکه است.

کارل اسکو، مدیر این نهاد با اشاره به شرایط اسفناک فلسطینیان در غزه به دلیل عدم دسترسی به غذای کافی، تاکید کرد: ما برای نجات غیرنظامیان از جان سپردن به دلیل سو تغذیه فراتر از توزیع اقلام غذایی، نیازمند دسترسی به آب و خدمات بهداشتی مناسب هستیم.

وی خاطر نشان کرد: به طور معمول زمانی که کودکان به دلیل گرسنگی جان می‌سپارند آنها به دلیل سو تغذیه دچار بیماری شده‌اند و به طور همزمان به آب سالم دسترسی ندارند. از این رو، بسیار مهم است که فلسطینیان به خدمات درمانی و آب سالم دسترسی داشته باشند.

اسکو تاکید کرد: گرچه این موضوع فراتر از حیطه کاری برنامه جهانی غذاست، اما ما به طور گسترده به دنبال تأمین آب و شرایط بهداشتی برای فلسطینیان بوده‌ایم زیرا ما به این موضوع به صورت حیاتی نیازمند هستیم.

وی با اشاره به سفر اخیر خود به غزه، تصریح کرد: من در این سفر شاهد ویرانی گسترده بودم و حس خستگی و فرسودگی را به خوبی درک کردم. به صراحت می‌توانم بگویم که فلسطینیان خواستار پایان بخشیدن به این منازعه هستند. آنها به آخر خط رسیده‌اند.

کد خبر 6136484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
      0 0
      خداوندمرگ نتانیاهوبرساند فرعون،تا تکلیف جنگ روشن،یامرگ یازندگی،اسرائیل کشورمستقل فلسطین،قبول،جنگ پایان،اسرامبادله..وگرنه روزازنو روزی آنلاین همه تلفات خسارت،پس یک نتیجه مفید...