۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۷:۰۹

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی:

نمازخانه‌ها را محور برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌های اجرایی قرار دهیم

نمازخانه‌ها را محور برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌های اجرایی قرار دهیم

بیرجند-مدیرکل امور اقتصادی خراسان جنوبی بابیان اینکه مهم‌ترین برنامه فرهنگی مشترک و فراگیر بین دستگاه‌های اجرایی اقامه نماز است، گفت: نمازخانه‌ها را محور برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ذاکریان صبح شنبه در اولین جلسه شورای اقامه نماز اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه فرهنگی مشترک و فراگیر بین دستگاه‌های اجرایی اقامه نماز است.

وی با بیان اینکه باید به این برنامه فرهنگی از زوایای مختلف توجه کرد، بیان داشت: نمازخانه محوری را باید در دستگاه مورد توجه قرار دهیم.

وی با بیان اینکه این رویداد فرهنگی صرفاً به ۲۰ دقیقه برپایی نماز نباید ختم شود، گفت: مسجد هیچگاه و در هیچ زمانی از تاریخ فقط به عنوان یک مکان مقدس برای اعمال عبادی و فردی محسوب نمی‌شود، بلکه مسجد تجلی یک فرهنگ و تفکر اسلامی بود که در دستگاه‌های اجرایی این محوریت می‌تواند در نمازخانه‌ها رخ دهد.

وی با بیان اینکه امام جماعت در طراز انقلاب باید علاوه بر اعمال واجب و مستحب عبادی، بصیرت افزایی، دشمن شناسی معرفی ثمرات این انقلاب و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و عملی کردن مسیره امام (راحل) را در نظر داشته باشند که فعالیت‌های امام جماعت این اداره کل در این زمینه قابل تقدیر است.

ذاکریان به برگزاری برنامه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت که از سوی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی در هفته گذشته برگزار شده بود اشاره کرد و افزود: همدلی همکاران در اجرای برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی در پایان از تعامل و همراهی‌های مدیر ستاد اقامه نماز استان با این اداره کل تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6136522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha