رسانه‌های عبری: تل‌آویو توان جنگ‌افروزی علیه لبنان را دارد؟

رسانه‌های عبری: تل‌آویو توان جنگ‌افروزی علیه لبنان را دارد؟

با تشدید درگیری‌ها در جبهه شمالی و لفاظی‌های مقامات اشغالگر، رسانه‌های صهیونیستی مجدداً نسبت به حمله تل آویو علیه خاک لبنان در شرایط کنونی هشدار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، رسانه‌های عبری زبان تاکید کردند که رژیم صهیونیستی قبل از حرکت به سمت جنگ افروزی علیه لبنان باید مجدداً این تصمیم را بررسی کند.

در گزارش این رسانه‌ها آمده است: اگر مقامات تل آویو به فکر راه انداختن یک جنگ در جبهه شمالی هستند بهتر است این سؤال را از خود بپرسند که قدرت نهایی کردن این جنگ را دارند؟ و اینکه هزینه آن چه خواهد بود؟

رسانه‌های عبری اضافه کردند: ما از جنگ غزه یاد گرفتیم که یکسره کردن چنین اموری به وقت بیشتری نیاز دارد و چیزی به نام راه کار سریع و فوری وجود ندارد.

این در حالی است که بعد از گذشت بیش از ۲۵۰ روز از آغاز جنگ در این مناطق نه تنها از قدرت نیروهای مقاومت لبنان کاسته نشده بلکه چند روز قبل بی سابقه ترین حملات موشکی این نیروها علیه اراضی اشغالی انجام شد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در آن زمان گزارش داد که بیش از ۱۰۰ موشک از سمت جنوب لبنان به سمت الجلیل واقع در اراضی اشغالی شلیک شد.

خبرنگار شبکه المیادین نیز گزارش داد که این حملات موشکی از سمت جنوب لبنان بسیار گسترده بود.

وی در ادامه افزود: منطقه مورد هدف بسیار گسترده بوده و در عمق اراضی اشغالی قرار دارد و منطقه طبریا را نیز شامل می‌شود.

خبرنگار این شبکه اضافه کرد: این نخستین باری است که صدای آژیرهای خطر در این منطقه به گوش می‌رسد. ما از ابتدای جنگ تاکنون شاهد چنین حمله موشکی استثنایی از سمت جنوب لبنان نبودیم.

کد خبر 6136579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha