۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۷

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

موکب «نوجوانان آرمان» پای کار جشن عید در «مهمونی کیلومتری غدیر»

موکب «نوجوانان آرمان» پای کار جشن عید در «مهمونی کیلومتری غدیر»

موکب «نوجوانان آرمان» امسال با خادمی نوجوانان و حضور فعال آنان در مهمونی کیلومتری غدیر برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه عید غدیر خم و برگزاری مهمونی ۱۰ کیلومتری تهران موکب‌های مردمی از مدت‌ها قبل خود را برای برگزاری هرچه بهتر این جشن و خدمت رسانی به مردم آماده می‌کنند. بسیاری از این موکب‌ها سال‌های گذشته نیز در جشن عید غدیر حضور فعال داشتند و با کسب تجربه در میزبانی، امسال هم با پخت غذا، توزیع خوراکی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی ویژه کودکان، اهدای هدایا و اسباب بازی به کودکان و نوجوانان در این جشن بزرگ حاضر می‌شوند.

اتفاق ویژه امسال برگزاری پویشی ویژه حضور و خادمی نوجوانان در موکب‌ها و شهربازی تعبیه شده در این جشن میلیونی است. از این رو بسیاری از موکب‌ها شرایطی فراهم کرده‌اند تا نوجوانان و کودکان در کنار استفاده از فضای جشن، بتوانند در کمک و همراهی با موکب داران سهمی داشته باشند.

آرام مهدی پور از خادمین موکب «نوجوانان آرمان» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور این موکب در سومین سال برگزاری مهمونی کیلومتری غدیر اظهار داشت: موکب ما شامل یک تیم حرفه‌ای از موکب داران جوان و نوجوان هستند که از طرف فرهنگسرای عطار در این رویداد شرکت کردیم.

وی افزود: در سال‌های گذشته پذیرایی به صورت وعده‌های عصرانه و شام داشتیم و از ویژگی خاص موکب این بود که جوان و نوجوانان در کارها پیشرو بودند که نشان می‌داد مهر حضرت علی (ع) و اولاد علی (ع) چنان در دل این نوجوان‌ها ریشه دوانده که خودشان پیش قدم انجام کارها می‌شوند. بارها اتفاق افتاده که مردم روزها قبل از شروع جشن و برپایی موکب به ما مراجعه و اعلام آمادگی کردند تا خادم شوند. مهر و علاقه مردم برای همکاری در کارهای موکب در طول ۲ سال گذشته قابل تحسین است.

مهدی پور تصریح کرد: امسال هم موکب پذیرایی همچون سال گذشته برپا می‌شود و محل استقرار در تقاطع سبلان دماوند است. پیش بینی می‌کنیم امسال نیز استقبال مردم همچون سال گذشته که از دقایق ابتدایی و به صورت خانوادگی در جشن حضور داشتند چشمگیر باشد. برگزاری برنامه‌های فرهنگی و پذیرایی از برنامه‌های موکب امسال خواهد بود. تلاش داریم امسال نیز در کنار مردم این اجتماع بزرگ شیعیان و محبین اهل بیت (ع) را به بهترین وجه برگزار کنیم.

کد خبر 6136729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ایرانی ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
      0 0
      اجرتون با حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف