۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۲۱

انسیه شاه‌حسینی در گفت‌وگو با مهر؛

«مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» جشن ملی و مذهبی است/ به یاد شهدای خدمت

«مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» جشن ملی و مذهبی است/ به یاد شهدای خدمت

انسیه شاه‌حسینی از مردم دعوت کرد تا با یاد و خاطره شهدای خدمت در «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» حضور پیدا کنند.

انسیه شاه‌حسینی کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با دعوت مردم به حضور در «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» گفت: «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» به مناسبت عید غدیر و روز به امامت رسیدن امیرالمومنین (ع) برگزار می‌شود و فرصت مناسبی برای تمام مسلمانان است تا در این جشن بزرگ اسلامی مهمان امام علی (ع) باشند.

وی ادامه داد: چنین مراسم‌هایی به صورت خودجوش از طرف مردمی برگزار می‌شود که با جان و دل پای کار هستند و با برپایی موکب‌های مختلف می‌خواهند شادی عید غدیر را با دیگر هموطنان خود تقسیم کنند. در واقع «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» یک جشن ملی و مذهبی است.

شاه‌حسینی تصریح کرد: به عقیده من «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» یک برنامه فرهنگی - اجتماعی مناسب برای تمام اعضای خانواده است. خانواده‌ها در تمام سنین می‌توانند در این جشن بزرگ شرکت کنند و از برنامه‌های خاصی که برای این روز تهیه شده است، لذت ببرند.

«مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» جشن ملی و مذهبی است/ به یاد شهدای خدمت

این کارگردان با یادی از شهید ابراهیم رئیسی و همراهان او گفت: من از مردم دعوت می‌کنم تا به یاد شهید ابراهیم رئیسی و همراهان او که برای خدمت به مردم به شهادت رسیدند در این مهمانی شرکت کنند تا از طرفی هم از شادی این جشن بزرگ بهره‌مند شوند و هم یاد و خاطر شهدای خدمت را زنده نگه دارند.

انسیه شاه‌حسینی در پایان با اشاره به اینکه برگزاری چنین رویدادهایی می‌تواند به وحدت و همدلی مردم کمک کند، بیان کرد: ما در یک کشور اسلامی زندگی می‌کنیم و من معتقدم که برگزاری رویدادهایی مانند «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» به همدلی افراد جامعه کمک می‌کند. هنرمندان باید در چنین برنامه‌هایی حضور فعال داشته باشند تا مردم و مخاطبان نیز برای شرکت در چنین رویدادها و جشن‌های همگانی که رنگ و بوی مذهبی دارند، ترغیب شوند.

کد خبر 6141278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha