۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۵۶

رییس پلیس راه مازندران اعلام کرد؛

انسداد مقطعی و موقتی ۱۵ روزه محور فیروزکوه

انسداد مقطعی و موقتی ۱۵ روزه محور فیروزکوه

ساری- رییس پلیس راه استان مازندران از انسداد محور فیروزکوه از تاریخ ۲۰ خرداد لغایت ۴ تیر ماه به صورت مقطعی به مدت ۱۵ روز به علت اجرای عملیات تعمیرات اساسی بهسازی تونل چپ دره ۲، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ یداله جهان تاب اظهار کرد: به منظور اجرای عملیات به علت اجرای عملیات تعمیرات اساسی بهسازی تونل چپ دره ۲ در محور فیروزکوه، محدودیت‌های ترافیکی در این محور به اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه تردد وسایل نقلیه از تاریخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ تا تاریخ ۴ تیر ماه ۱۴۰۳ به صورت مقطعی در محور سوادکوه مسدود است، افزود: از ساعت ۷ صبح الی ۵ عصر هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه و شرایط نامساعد جوی در این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به اینکه تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود، تصریح کرد: رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند ضمن مدیریت سفر خود می‌توانند از محورهای جایگزین فیروزکوه و در صورت رفع انسداد از محور هراز تردد کنند.

سرهنگ جهان تاب از رانندگان وسایل نقلیه خواست در زمان اعمال محدودیت با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات پلیس راهور و عوامل راهداری را در اجرای مأموریت یاری کنند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 6137294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha