۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۳۷

فرماندار رودسر:

حضور پرشور مردم در انتخابات تضمین کننده اقتدار نظام است

حضور پرشور مردم در انتخابات تضمین کننده اقتدار نظام است

رودسر- فرماندار رودسر بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار نظام است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری بعد از ظهر شنبه در نشست مشارکت بانوان در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: مشارکت در انتخابات بهترین راه برای رسیدن به مطالبات در جامعه و نقش آفرینی هر ایرانی در سرنوشت خود است.

وی با بیان اینکه همه ما در قبال کشور و وطن خود وظایفی بر عهده داریم، افزود: حضور در صحنه انتخابات و انتخاب فردی اصلح که بتواند متناسب با نیازهای کشور از تمام استعدادها بهره ببرد و در نهایت خروجی کار به نفع مردم باشد بسیار با اهمیت است.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه انتخابات حق شرعی و قانونی مردم است، ادامه داد: قانون اساسی این حق را به آحاد جامعه داده است که از این فرصت بهترین استفاده را کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات مهمترین تصمیم زندگی یک ملت است و باید روی آن تفکر، تعقل و برنامه ریزی کرد، گفت: جایگاهی که رئیس جمهور در آن قرار می‌گیرد جایگاه بسیار مهم در عرصه داخلی و خارجی است.

حیدری اضافه کرد: نباید فکر کرد که برای چهار سال رأی می‌دهیم بلکه برای آینده کشور رأی خواهیم داد زیرا هر چه توان رئیس جمهور بیشتر باشد تأثیرگذاری آن بیشتر است.

فرماندار رودسر بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور پرشور مردم درصحنه انتخابات و مشارکت حداکثری باعث می‌شود تا دولتی در تراز شأن جمهوری اسلامی روی کار بیاید و تضمین کننده امنیت و اقتدار نظام است.

وی با بیان اینکه چشم دشمن به میزان حضور مردم در انتخابات است، افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات بر عظمت، اقتدار و عزت کشور می‌افزاید البته ملت فهیم ایران در دوره‌های مختلف نشان دادند تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و سیلی محکم بر دشمن زدند.

حیدری تصریح کرد: شهرستان رودسر در انتخابات گذشته در حوزه‌های انتخابیه خود بیش از ۴۹ درصد مشارکت داشته است که به عنوان یکی از شهرستان‌های ممتاز، بواسطه مشارکت آحاد مردم در انتخابات بوده است.

کد خبر 6137418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha