۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۰۶

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان:

انجام رایگان خدمات عید قربان در سمنان/ مردم با ۱۵۱۲تماس بگیرند

انجام رایگان خدمات عید قربان در سمنان/ مردم با ۱۵۱۲تماس بگیرند

سمنان_ مدیرکل دامپزشکی استان سمنان از آمادگی ۴۳ تیم دامپزشکی در استان برای ارائه خدمات در روز عید قربان خبر داد و گفت: خدمات لازم در مراکز مجاز رایگان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حسینی غروب شنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل دامپزشکی استان سمنان با بیان اینکه ۴۳ تیم دامپزشکی استان آماده ذبح شرعی و بهداشتی دام سبک و سنگین است، ابراز داشت: این افراد به مراحل تأیید سلامت ذبح و بسته بندی در مراکز مجاز نظارت دارند.

وی بابیان اینکه خدمات دامپزشکی ویژه عید قربان در مراکز مجاز رایگان انجام می‌شود، افزود: مردم استان سمنان برای بهره‌مندی از این خدمات با شماره ۱۵۱۲ می‌توانند تماس بگیرند.

مدیر کل دامپزشکی استان سمنان با بیان اینکه دامپزشکی در ۲۰ نقطه کشتارگاهی حضور دارد، ابراز داشت: افرادی که قربانی دارند نیز می‌توانند برای ذبح دام خود به کشتارگاه‌ها مراجعه کنند.

حسینی بابیان اینکه ۱۸ تیم ثابت و ۲۵ تیم سیار روز عید قربان حضور دارند، تصریح کرد: ۳۰ دکتر دامپزشک و ۱۶ ناظر شرعی در مراکز عرضه، نگهداری و میادین فروش دام فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: از شهروندان تقاضا داریم برای جلوگیری از انتقال بیماری گوشت قربانی را بلافاصله مصرف نکنند و حتماً ۴۸ ساعت در فریزر و یخچال نگهداری شود.

کد خبر 6137423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha