۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۰۲

فرماندار خلیل آباد اعلام کرد؛

پیش بینی ۴۶ شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در خلیل آباد

پیش بینی ۴۶ شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در خلیل آباد

خلیل آباد- فرماندار خلیل آباد گفت: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۴۶ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان خلیل آباد فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا خوشنویس عصر شنبه در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی اظهار کرد: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۴۶ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان فراهم شده است که در این راستا ۴۰۰ نفر در امر برگزاری انتخابات با ستاد شهرستان همکاری دارند.

فرماندار خلیل آباد افزود: نمایندگان فرماندار حلقه ارتباط و مدیر میدان انتخابات در هر شعبه برگزاری در آن روز هستند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطرات شهید جمهور شهید رئیسی اقدامات صورت گرفته را در زمانی کوتاه در امر برگزاری انتخابات یاد آور شد و گفت: تمام تلاش خود را داشته باشید تا در روز انتخابات به دور از همه حواشی، انتخاباتی شایسته را همچون دوره‌های قبلی در شهرستان داشته باشیم.

خوشنویس از نمایندگان فرماندار خواست در این چند باقی مانده تا هشتم تیرماه از شعبه اخذ رأی خود بازدید و امکانات لازم را در محل فراهم داشته باشند.

فرماندار خلیل آباد بر بی طرفی تمام مجریان انتخابات تاکید کرد و افزود: همه رؤسای ادارات و نمایندگان فرماندار باید تا پایان انتخابات در همه زمینه‌ها بی طرفی خود را داشته باشند و لذا در صورت اینکه جانبداری از شخص و فردی را داشته باشند نمی‌توانید نماینده فرماندار باشید.

وی افزود: رأی مردم حق الناس است و ما امانت دار رأی مردم هستیم.

خوشنویس اظهار امیدواری کرد، همچون دوره‌های قبل در شهرستان خلیل آباد انتخاباتی پر شور را داشته باشیم و برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان افزوده شود.

کد خبر 6137436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha