سخنگوی القسام در واکنش به عملیات ویژه ضد صهیونیستی امروز در رفح؛

عملیات رفح مُهر تایید شکست دشمن است/کمین مرگ در انتظار اشغالگران

عملیات رفح مُهر تایید شکست دشمن است/کمین مرگ در انتظار اشغالگران

ابو عبیده سخنگوی نظامی جنبش حماس و گردان‌های القسام در واکنش به هلاکت چندین نظامی صهیونیست طی عملیات‌های ویژه امروز در غزه وعده داد که دشمن منتظر ضربات دردآور و غافل‌گیری‌های ما باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس در پیامی از طریق شبکه اجتماعی تلگرامی به عملیات‌های ترکیبی و ویژه امروز گروه‌های مقاومت فلسطینی در هلاکت شماری از نظامیان ارتش کودک کش صهیونیستی در نوار غزه واکنش نشان داد.

در همین ارتباط، شبکه خبری الجزیره شنبه شب گزارش داد که ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس با هشدار به ارتش اشغالگران در غزه اعلام کرد که غافلگیری‌های زیادی در انتظار ارتش اشغالگران در غزه است.

سخنگوی القسام تاکید کرد که عملیات ترکیبی و ویژه امروز ما در رفح تأکید دوباره‌ای بر شکست دشمن در برابر مقاومت ماست.

فرمانده نظامی حماس افزود: عملیات امروز ما ضربه‌ای دردآور به ارتش دشمن بود و ما از این غافل‌گیری‌ها بسیار در اختیار داریم.

سخنگوی گردان‌های قسام خاطرنشان کرد که ضربات درآور ما به دشمن هر کجا که باشند، ادامه خواهد یافت، ارتش اشغالگر در هر نقطه‌ای از خاک ما حضور داشته باشد، تنها تله‌های مرگ پیش روی خود خواهد یافت.‌

پیشتر، رسانه‌های فلسطینی امروز شنبه گزارش دادند که بر اثر انفجار یک نفربر در جریان درگیری‌ها در رفح، هشت نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند.

کد خبر 6137564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha