«عیدی» ارتش یمن به مقاومت فلسطینی به مناسبت عید قربان؛

یحیی سریع:عملیات غرق کردن دو کشتی،«هدیه ما به مقاومت فلسطین»

یحیی سریع:عملیات غرق کردن دو کشتی،«هدیه ما به مقاومت فلسطین»

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن دربیانیه‌ای با اشاره به سرنوشت محتوم کشتی‌های عازم بنادر اشغالی به غرق شدن، عملیات اخیر ضدکشتی در دریای سرخ را هدیه صنعا به مقاومت فلسطینی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای از غرق شدن دو کشتی عازم بنادر اشغالی در دریای سرخ در پی نقض تحریم ورود به بنادر فلسطین اشغالی خبر داد.

در همین ارتباط، پایگاه خبری المسیره یمن گزارش داد که یحیی سریع، سخنگوی رسمی نیروهای مسلح شنبه شب اعلام کرد: کشتی‌هایی که طی ۷۲ ساعت گذشته به دلیل نقض ممنوعیت دسترسی به بنادر اشغالی هدف موشکی و پهپادی قرار گرفته‌اند، در حال غرق شدن هستند.

سرتیپ یحیی سریع با اشاره به اینکه کشتی Verbena پس از هدف قرار گرفتن با شماری موشک در خلیج عدن غرق شد، تاکید کرد که کشتی موسوم به TUTOR که توسط یک قایق بدون سرنشین و شماری موشک بالستیک و پهپاد هدف قرار گرفته بود، در ساعات آینده در آستانه غرق شدن است.

سریع ادامه داد: نیروهای مسلح یمن این عملیات را به برادران مجاهد فلسطینی خود در غزه برای استقامت و جهادشان که خداوند آنها را حفظ کند و به همه فلسطینی‌های آزاده به مناسبت عید مبارک قربان، تقدیم می‌کند.

نیروهای مسلح یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به نوار غزه و کشتار مردم این منطقه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی و کشتی نیروهای ائتلاف حامی رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

کد خبر 6137573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha