۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۲:۲۶

مسوول گروه جهادی طیبات:

رویداد تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی ریحانه در قم برگزار می شود

رویداد تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی ریحانه در قم برگزار می شود

قم- مسوول گروه جهادی طیبات از برگزاری رویداد تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی ریحانه در قم به مدت ۵ روز همزمان با عید قربان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا محمد زاده مسئول گروه جهادی طیبات شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: این گروه جهادی به مدت سه سال فعالیت گسترده ای در عرصه تولید پوشاک اسلامی ایرانی داشته و اعضای این گروه هر کدام از مسوولان دستگاه های مختلف، اساتید دانشگاه و فعالان عرصه تولید پوشاک هستند.

وی گفت: این گروه جهادی به دنبال آن است که در کنار تولید پوشاک ایرانی و اسلامی، رویدادهای تخصصی در این حوزه را نیز دنبال کند.

وی با اشاره به برگزاری رویداد تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی ریحانه در قم گفت: این رویداد در قم برای اولین بار سال گذشته برگزار شده و امیدواریم در سالهای آینده در استانهای مختلف کشور نیز این رویداد دنبال شود.

محمدزاده گفت: رویداد تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی ریحانه ۲۸ خردادماه امسال همزمان با عید قربان تا اول تیرماه برگزار می شود.

مسوول گروه جهادی طیبات ادامه داد: این رویداد در مجتمع امام خمینی (ره) در جوار گلزار شهدای علی بن جعفر علیه السلام به مدت ۵ روز برگزار می شود و علاقمندان می توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۳ برای بازدید مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: ۷۰ غرفه در این نمایشگاه محصولات پوشاک خود را ارائه می کنند و از کسانی که علاقمند به حضور در این رویداد بودند پس از اعلام آمادگی ارزیابی لازم صورت گرفته است.

مسوول گروه جهادی طیبات بیان کرد: این برنامه قرار نیست در سطح یک بازارچه باشد بلکه رویداد است و تولیدکنندگان حاضر در آن بهترین محصولات خود را در عرصه پوشاک ایرانی اسلامی ارایه می کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: ما هم در طراحی و هم در عرصه دوخت آموزش های لازم را را به علاقمندان برای فعالیت در این حوزه ارائه می کنیم تا بازار تولیدات پوشاک اسلامی گسترش یابد.

محمد زاده گفت: این رویداد مقدمه ای برای شناسایی تولید کنندگان فعال در حوزه پوشاک ایرانی اسلامی است‌.

وی با بیان اینکه مردم به این نوع پوشاک رویکرد مثبتی دارند افزود: حتی در عرصه تولید و آموزش نیز علاقمند هستند که ورود داشته باشند و ما امیدواریم فروشگاه های ثابتی در قم راه اندازی تا از این تولیدکنندگان حمایت شود.

مسوول گروه جهادی طیبات اضافه کرد: باید از تولیدکنندگان خرد و خانگی در عرصه تولید پوشاک حمایت کرد و انتظار می رود دستگاه های مختلف در این زمینه حمایت های مادی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه در رویداد اول تولیدکنندگان فروش خوبی داشتند گفت: بنا داریم در ماه های آینده این نمایشگاه را در استانهای مازندران، کرمان و بوشهر برگزار کنیم.

کد خبر 6137595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha