۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۰

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

مردم از معیارهای رییس جمهور آینده می‌گویند/ ادامه راه دولت سیزدهم

مردم از معیارهای رییس جمهور آینده می‌گویند/ ادامه راه دولت سیزدهم

تهیه کننده «فصل چهاردهم» با اشاره به ویژگی های این برنامه بیان کرد که ملاک‌های انتخاب رئیس جمهور از دیدگاه مردم و عوامل افزایش مشارکت در انتخابات، از جمله اهداف این برنامه است.

الهام مصطفوی تهیه کننده ویژه برنامه انتخاباتی «فصل چهاردهم» درباره این برنامه انتخاباتی که از رادیو اقتصاد پخش می‌شود، به خبرنگار مهر گفت: برنامه «فصل چهاردهم» کاری از شبکه رادیویی اقتصاد است که به ملاک‌های انتخاب رئیس جمهور از دیدگاه مردم، متخصصان و فعالان اقتصادی می‌پردازد.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این برنامه عنوان کرد: ملاک‌های انتخاب رئیس جمهور از دیدگاه امام خمینی (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، در سخنرانی‌های اخیرشان از بخش‌های مهم برنامه است. در این برنامه اولویت‌ها و اقدامات رئیس جمهور آینده از منظر متخصصان بخش خصوصی بازگو می‌شود.

مصطفوی همچنین با اشاره به دولت سیزدهم گفت: در این برنامه به اقدامات مثبتی که در حوزه اقتصاد در دولت سیزدهم انجام شده، اشاره می‌شود و تاکید ما بر این است که دولت جدید باید ادامه دهنده و تکمیل کننده این راه باشد. بررسی قوانین انتخابات، ارتباط با ستاد انتخابات و وزارت کشور برای اطلاع رسانی دقیق و موثق از دیگر بخش‌های برنامه است.

این تهیه کننده با تاکید بر اینکه در برنامه «فصل چهاردهم» بر عوامل افزایش مشارکت مردم در انتخابات با عنوان سرمایه اجتماعی متمرکز خواهیم بود، عنوان کرد: یکی دیگر از بخش‌های مهم برنامه، توجه ویژه ما به عواملی است که سبب افزایش و مشارکت حداکثری مردم می‌شود. همچنین وظیفه رئیس جمهور آینده در بخش‌های مختلف اقتصادی مثل کشاورزی و صنعت در این برنامه مورد بررسی قرار می‌گیرد. علاوه بر اینها حوزه دیپلماسی‌های اقتصادی، حوزه کار و کارگری، نفت، سیاست‌های ارزی، یارانه‌ها، سهام عدالت، بورس و … از دیگر بخش‌هایی است که در دستور کار برنامه‌های آتی قرار دارد.

وی در پایان درباره پخش برنامه گفت: این برنامه به همت ۲ گروه برنامه ساز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۲۱ به صورت زنده از موج اف. ام ردیف ۹۸ مگاهرتز پخش می‌شود.

حمیدرضا کجوری و الهام مصطفوی تهیه کننده، ناصر خیرخواه گوینده و نرگس تقوی هماهنگی از عواملی هستند که با این برنامه همکاری می‌کنند.

کد خبر 6138946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha