۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۰

ثبت آگهی در سایت قو ایران چه مزایایی دارد؟

ثبت آگهی در سایت قو ایران چه مزایایی دارد؟

کاربران می ­توانند با درج آگهی­ های خرید و فروش کالا و خدمات خود در سایت قو ایران، از مزایای بهترین تبلیغات آنلاین جهت کسب و کار خویش بهره مند شوند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با درج آگهی و تبلیغات در سایت قو ایران، می‌توانید بهترین تبلیغات آنلاین جهت ارائه خدمات و کالاهای خود را داشته باشید. با کمک قو ایران می‌توانید پروژه ارسال تبلیغات خود را از راه دور به صورت آنلاین و به سرعت انجام دهید.

از آنجا که قو ایران یکی از پربازدیدترین سایت کشور است، آگهی شما در ویترینی قرار می‌گیرد که قابل نمایش برای میلیون‌ها کاربر در سراسر کشور خواهد بود.

رابط کاربری این وب‌سایت جهت راحتی کاربران بسیار کاربرپسند طراحی شده است. اعضای سایت به آسانی می‌توانند با آن تعامل داشته و آگهی‌های مورد نیاز خود را ثبت نمایند. بازدیدکنندگان وب‌سایت که متقاضی خدمات و کالاها هستند نیز به راحتی می‌توانند از تبلیغات سایت استفاده نمایند. بخش ‌های تبلیغاتی موجود در سایت به‌ صورتی مجزا طراحی شده که آنها قادرند به راحتی زمینه مورد نیاز خود را پیدا کرده و به مشخصات و اطلاعات تبلیغات، دسترسی پیدا کنند.

در سایت قو ایران فیلدهای اجباری جهت ثبت اطلاعات آگهی کم است و کاربران می‌توانند مشخصات هر نوع آگهی را به‌صورت خلاصه و فقط در یک صفحه وارد نمایند.

امکان ثبت آگهی ویژه برای همه دسته بندی‌های مشاغل و کسب و کارها وجود دارد. قو ایران خود را موظف می‌داند برای آگهی‌های ثبت شده در سایت خود، پشتیبانی کامل ارائه دهد.

کاربران می‌توانند با درج آگهی ویژه و پرداخت یک هزینه مقرون به صرفه، تبلیغات خود را در سایت قو ایران به نمایش درآورند.

با پرداخت هزینه نردبان، موقعیت آگهی تثبیت یافته و امکان نمایش آگهی در صفحات اول و امکان دیده شدن آن، بیشتر می‌شود. مزیت اصلیِ دریافت پول برای ارسال تبلیغات، کسب درآمد برای پشتیبانی از آگهی‌های مخاطبان است. همه می‌دانیم که راه اندازی یک وب‌سایت با کارایی زیاد به زمان و هزینه قابل توجهی نیاز دارد.

امکانات سایت قو ایران کدامند؟

آگهی‌های ویژه ثبت شده در سایت قو ایران در صفحه خانه وب‌سایت قابل مشاهده است. جدیدترین و به روزترین تبلیغات را با اسکرول کردن صفحه خانه می‌توانید در پایین صفحه ببینید.

بهتر است پیش از ثبت تبلیغات خود، قوانین و مقررات درج آگهی در وب‌سایت را خوانده و آنها را رعایت نمایید. قو ایران به منظور جلوگیری از تخلفات برخی کاربران، ایجاد موانع برای فعالیت‌های غیرقانونی و غیرمجاز اقتصادی و تبلیغات مغایر با قوانین کشوری، مقرراتی را وضع نموده است. تعهد کاربران به رعایت این مقررات، باعث ایجاد فضایی قابل اعتماد برای مخاطبین شده و به کسب و کار کاربران رونق می‌بخشد. این وب‌سایت ضمن تعهد به حفظ اطلاعات هویتی اعضای خود، در صورت مشاهده تبلیغات مغایر با مقررات، اطلاعات محدودی از مخاطبان را در اختیار کارمندان موظف به رسیدگی تخلفات، می‌گذارد.

در بخش مقالات، بازدید کنندگان می‌توانند از محتوای آخرین مطالب وبلاگ استفاده نمایند. موضوعات مقالات در رابطه با معرفی بهترین وب‌سایت های تبلیغاتی کشور، اهمیت تبلیغات در اینترنت برای کسب و کارهای مختلف و روش‌های جذب و حفظ مشتریان است.

در بخش دسته بندی‌ها، درج تبلیغات در گروه‌های "املاک، کالاهای دیجیتال، وسایل نقلیه، خانه و آشپزخانه، وسایل شخصی، سرگرمی و فراغت، اجتماعی، خدمات، تجهیزات و صنعتی، استخدام و کاریابی و متفرقه" امکان پذیر است.

در مقایسه با دیگر وب‌سایت‌های پذیرش تبلیغات، می‌بینید که قو ایران یکی از بهترین سایت‌های درج آگهی، تبلیغات و استخدام و کاریابی کشور است.

نحوه درج تبلیغات در سایت قو ایران چگونه است؟

به منظور درج آگهی در سایت قو ایران ابتدا با ورود به آدرس ghooiran.com عضویت خود در سایت را ثبت کنید. عضویت در این سایت بسیار آسان بوده و طی مراحل زیر به سادگی انجام پذیر است.

روی کلید ثبت آگهی ویژه (غیر رایگان) کلیک نمایید.

در فرم ظاهر شده شماره تماس خود را وارد کنید.

کد تایید ارسالی به موبایل خود را وارد نمایید.

در بخش تعرفه آگهی از میزان هزینه ثبت آگهی و نردبان اطلاع پیدا کنید.

دسته بندی آگهی خود را انتخاب کنید.

اطلاعات آگهی شامل عنوان آگهی، توضیحات آگهی، استان، شهر، موقعیت آگهی روی نقشه و تصاویر آگهی را وارد نمایید.

ثبت آگهی در سایت قو ایران چه مزایایی دارد؟

ثبت آگهی

روی کلید "مرحله بعد" و پس از آن روی کلید "تایید و انتشار" کلیک کنید.

در اینجا به کاربر پیام داده می‌شود که تغییرات آگهی شما پس از بررسی و تایید مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.

با انتخاب کلید "پرداخت" مراحل واریز هزینه درج آگهی، سپری می‌شود.

در نهایت اطلاعات آگهی در سایت به نمایش درمی آید.

جهت مشاهده، ویرایش، ویژه کردن آگهی یا ارتقاء تبلیغات خود توسط نردبان، وارد قسمت حساب کاربری شده و عملیات مد نظر خود را اعمال کنید.

در بخش حساب کاربری به عملیات مختلفی مانند آگهی‌های من، علاقمندی‌ها، پرداخت‌های من، اطلاعات کاربری و نمایش پروفایل دسترسی دارید.

دسته بندی تبلیغات چگونه است؟

در سایت قو ایران برای انواع تبلیغات، دسته بندی‌های متفاوتی در نظر گرفته شده است. دسته بندی‌های متنوع تبلیغات باعث شده تا کاربران زیادی جذب این پلتفرم تبلیغاتی گردند. دسته بندی‌های سایت شامل شاخه‌های زیر هستند:

در دسته بندی املاک، شاخه‌های مختلفی جهت خرید، فروش، اجاره سالیانه و اجاره کوتاه مدتِ انواع بناهای مسکونی، اداری، تجاری، کشاورزی و صنعتی وجود دارد. همچنین جهت معرفی پروژه‌های ساخت و ساز، مشارکت در ساخت و پیش فروش نیز شاخه هایی در نظر گرفته شده است.

در دسته بندی وسایل نقلیه، کاربران امکان ثبت انواع آگهی خرید، فروش و اجاره خودروهای سواری، وانت، ماشین‌های سنگین، موتورسیکلت و قایق را دارند. در ضمن می‌توانند به معرفی و خرید و فروش لوازم یدکی و قطعات مختلف وسایل نقلیه بپردازند.

ثبت آگهی در سایت قو ایران چه مزایایی دارد؟

دسته بندی ها

قو ایران بهترین مکان تبلیغات سالن‌های آرایشگاه زنانه است. در دسته بندی خدمات و زیر شاخه آرایشگری و زیبایی، سالن‌های ارائه دهنده خدمات زیبایی به بانوان می‌توانند انواع خدمات زیبایی خود را به همراه نمایش تصاویر نمونه کار به متقاضیان معرفی نمایند.

در دسته بندی‌های مختلف تجهیزات و صنعتی، خانه و آشپزخانه، وسایل نقلیه، کالاهای دیجیتال و وسایل شخصی مخاطبان می‌توانند به خرید و فروش کالای نو؛ دست دوم و کارکرده بپردازند.

تعدادی از شاخه‌های دسته بندی مربوط به تبلیغات و استخدام و کاریابی کشور شامل مشاغل اداری و مدیریت، معماری، خدمات رستورانی، درمانی و زیبایی و بهداشتی، سرایداری و نظافت، بازاریابی، ملی و حسابداری، رایانه و فناوری اطلاعات است، امکان دسترسی به همه آگهی‌های استخدامی و کاریابی وجود دارد.

جهت ثبت آگهی ویژه و تبلیغات خود می‌توانید وارد سایت قو ایران شوید و آگهی خود را ثبت نمایید.

کد خبر 6139135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha