۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۰

استاندار اصفهان مطرح کرد؛

تکمیل زنجیره ارزش با تعامل ۲ استان اصفهان و سیستان وبلوچستان

تکمیل زنجیره ارزش با تعامل ۲ استان اصفهان و سیستان وبلوچستان

اصفهان – استاندار اصفهان گفت: تکمیل و ارتقا زنجیره ارزش با تعامل ۲ استان اصفهان و سیستان وبلوچستان ممکن است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا مرتضوی ظهر یکشنبه در یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان ضمن گرامیداشت روز عرفه و تبریک عید سعید قربان و با یاد و خاطره شهدای خدمت و در رأس آنان رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی، اظهار کرد: رویکردهای فوق‌العاده‌ای در دولت سیزدهم فراهم شده است که از جمله آن می‌توانیم به رشد اقتصادی و توسعه پایدار کشور اشاره کنیم.

وی ادامه داد: در سه سال گذشته به اعتراف بانک جهانی یکی از وجه تمایزهای متفاوت عملکرد رئیس‌جمهور شهید با سایر ادوار در خصوص رشد اقتصادی کشور بوده است.

مرتضوی در بخش دیگر سخنان خود استان سیستان و بلوچستان را گنجینهٔ ارزشمند ایران زمین دانست و ادامه داد: گزارش‌های عمیق و کارشناسی شده از ظرفیت‌های استان سیستان و بلوچستان در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد دریا، گردشگری، معادن، بازارچه‌های مرزی، ظرفیت‌های حوزه انرژی، کشاورزی و … در قالب بسته اقتصادی به شورای گفت‌وگوی استان اصفهان ارائه شود.

وی ادامه داد: اینگونه می‌توانیم در نشست‌های مشترک آینده میان ۲ استان، تکمیل زنجیره‌های ارزش در حوزه‌های مختلف که موجب توانمندی ایران اسلامی می‌شود را به صورت تخصصی و دقیق تشریح و راه‌های تعامل میان ۲ استان را شناسایی و بر مدار آن کنیم.

کد خبر 6139161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha