۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۰

سرهنگ زینی‌وند اعلام کرد؛

اختصاص محل توقف به موتورسیکلت‌ها در معابر پر تردد شهر

اختصاص محل توقف به موتورسیکلت‌ها در معابر پر تردد شهر

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از اختصاص محل توقف به موتورسیکلت‌ها در معابر پر تردد شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مصطفی زینی‌وند، رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در یک برنامه تلویزیونی از اختصاص محل توقف و پارک موتورسیکلت سواران خبر داد و گفت: در طرح ۱۰ به موضوع تخلفات و ساماندهی و انضباط بخشی موتورسواران شهر تهران نگاه ویژه‌ای داشته و این نیاز را احصاء کردیم که موتورسیکلت نیز یک وسیله نقلیه است و نیاز به محلی برای پارک در سطح معابر دارند.

وی افزود: در طرح ۱۰ محل‌هایی شناسایی شد که بیشترین تقاضا را برای توقف و پارک و مراجعه موتورسیکلت داشت که با احداث محل‌های ویژه پارک موتورسیکلت و با نصب تابلوها و علائم و خط کشی این محل‌ها ساماندهی شد.

سرهنگ زینی‌وند بیان داشت: پارکینگ‌هایی به همین منظور در سطح معابر پر تردد ایجاد شد تا راکبان بتوانند موتورسیکلت‌های خود را در آن محل به صورت منظم پارک کرده تا از آشفتگی و بی نظمی کاسته شود.

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: قطعاً در اول راه هستیم و نیاز هست محل‌های بیشتری به این امر اختصاص داده شود و پارکینگ‌ها و توقفگاه‌های موتورسیکلت در سطح شهر بیشتر توسعه یابند تا یک نظم بخشی خاصی به توقف موتورسیکلت‌ها بخشیده شود.

کد خبر 6139233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha