۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۴۳

مدیرکل ورزش و جوانان تهران:

نیمی از سهمیه المپیک های ورزشی مربوط به مازندران و تهران است

نیمی از سهمیه المپیک های ورزشی مربوط به مازندران و تهران است

ساری-مدیرکل ورزش و جوانان تهران گفت: مازندران و تهران نیمی از سهمیه المپیک های ورزشی را کسب می کنند و نقش بالایی در ورزش قهرمانی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجوادی ظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران و تهران گفت: باید برای توسعه ورزش، جذابیت‌های ورزش قهرمانی را بیشتر کنیم.

وی افزود: دو استان مازندران و تهران به سبب کسب افتخارات و عملکرد ورزش قهرمانی بار ورزش کشور را به دوش می‌کشند و نیمی از کسب سهمیه‌ها را ورزشکاران این دو استان به دست آوردند.

مدیرکل ورزش و جوانان تهران تاکید کرد: باید دستاورد این نشست دوجانبه برای ورزش کشور مفید باشد و در ادامه این همکاری‌ها، حتی هیأت‌های ورزشی دو استان نیز باید تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

وی خواستار ترسیم افق‌های برنامه‌ای با انعقاد تفاهم نامه مشترک شد و افزود: این همت هم در اداره کل مازندران و هم در تهران وجود دارد و دو استان در ورزش پیشرو هستند.

جوادی در ادامه بیان کرد: باید یک رقابت صحیح پیش برنده سالم بین ورزش دو استان به وجود آوریم که ورزش قهرمانی دو استان را رشد دهیم و قطعاً نتایج مثبت آن در آینده خود را نشان می‌دهد و به ورزش کشور کمک خواهد کرد. لذا معتقدم در نشست بعدی دو اداره کل برنامه راهبردی ارائه شود و میزبانی‌ها و اردوهای ورزشی برنامه ریزی شود.

کد خبر 6139289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha