۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۴

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

اجرای طرح های نوین کشاورزی در توسعه کیفی محصولات نقش مهمی دارد

اجرای طرح های نوین کشاورزی در توسعه کیفی محصولات نقش مهمی دارد

قزوین- رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: اجرای طرح های مهم و نوین بخش کشاورزی در توسعه کیفی محصولات کشاورزی نقش مهمی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین عطایی در مراسم گرامیداشت ۲۷ خرداد سالروز تأسیس جهاد سازندگی به فرمان امام راحل و بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی و یادبود شهدای خدمت و همچنین تجلیل از پیشکسوتان جهاد کشاورزی اظهار کرد: اجرای طرح‌های مهم و نوین بخش کشاورزی در توسعه کیفی محصولات کشاورزی نقش مهمی داشته باشد.

وی افزود: امروزه در بخش کشاورزی در توسعه افقی به اشباع رسیده ایم و از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل استفاده شده، بنابراین بایستی تمام تلاش به سمت توسعه کیفی و عمودی پیش رود.

وی تصریح کرد: اجرای طرح‌های مهمی همچون الگوی کشت، سیستم‌های نوین آبیاری و اجرای طرح‌های کشاورزی هوشمند و دانش بنیان مظهر حرکت به این سمت است.

عطایی یادآور شد: در ابتدای انقلاب ۲۵ تن محصولات کشاورزی در کشور تولید می‌شد که در حال حاضر این میزان به ۱۳۵ میلیون تن رسیده است.

وی با بیان اینکه کشاورزی فرا دستگاهی است و امنیت غذایی رکن اساسی در کشور دارد بر لزوم اهمیت اجرای طرح‌های مهم بخش کشاورزی برای دستیابی به توسعه پایدار و خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی تاکید کرد.

کد خبر 6139389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha