۲۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۴

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

افتتاح ۷۷ پروژه حوزه سلامت در استان بوشهر/ ۷۴ پروژه فعال داریم

افتتاح ۷۷ پروژه حوزه سلامت در استان بوشهر/ ۷۴ پروژه فعال داریم

بوشهر- معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در دولت شهید آیت‌الله رئیسی ۷۷ پروژه در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افتتاح شده است.

اکرم فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تمام پروژه‌های افتتاح شدهٔ ۳ سال دولت سیزدهم در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ۹۱ تخت بیمارستانی افتتاح شده و ۷۱۴ تخت بیمارستانی در استان بوشهر در حال ساخت است.

وی بابیان اینکه در دولت سیزدهم، پنج پروژه بیمارستانی به متراژ ۷۱ هزار مترمربع در استان بوشهر در دست اقدام است تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل بیمارستان ۱۷ شهریور، بیمارستان جایگزین فاطمه زهرا (س)، بیمارستان اعصاب و روان، بیمارستان کنگان و بیمارستان عسلویه است.

فرهادی اضافه کرد: در سه سال گذشته تاکنون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به‌منظور ارائه هر چه‌بهتر خدمات به هم استانی‌های عزیزمان در سراسر استان توسعه زیرساخت‌های فیزیکی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی بیان کرد: این توسعه زیرساختی در حوزه‌های متنوع از جمله پایگاه‌های سلامت، خانه‌های بهداشت، مراکز دمات جامع سلامت شهری، پانسیون پزشکان و کلینیک‌های درمانی و انواع مراکزی که به‌نوعی خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی بوده است.

۷۴ پروژه فعال داریم

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ۷۷ پروژه‌های که در مدت سه سال دولت شهید آیت‌الله رئیسی به بهره‌بردار رسیده است ۳۱ هزار و ۴۲۶ مترمربع و اعتباری بالغ‌بر ۵۵۲ میلیارد تومان را به خود اختصاص می‌دهد.

فرهادی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در حال حاضر ۷۴ پروژه فعال با ۱۲۰ هزار مترمربع و ۵.۵ همت اعتبار موردنیاز است.

وی اظهار داشت: تکمیل و بهره‌برداری از ۷۴ پروژه فعال می‌تواند بخش قابل‌ملاحظه‌ای از نیازهای بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را برطرف کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در سه سال اخیر نزدیک به ۷۰۰ نفر استخدام پیمانی و هزار و ۲۷۸ نفر تبدیل وضعیت ایثارگری شده‌اند.

فرهادی اضافه کرد: با رایزنی‌های انجام گرفته با وزارت بهداشت و سازمان استخدامی، آزمون استخدام جهت مراکز جدید التاسیس و جایگزین بازنشستگان خارج شده در سه سال اخیر را در آینده نزدیک خواهیم داشت.

کد خبر 6139962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha