۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۶:۲۲

استاندار کرمانشاه خبر داد؛

توافقات گره گشا با بنیادمستضعفان در بخش اقتصادی واربعینی کرمانشاه

توافقات گره گشا با بنیادمستضعفان در بخش اقتصادی واربعینی کرمانشاه

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه از توافقات خوب و گره گشا برای مطالعه و توسعه سرمایه گذاری‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در بخش‌های اقتصادی و زیرساختی اربعین در این استان خبر داد.

محمدطیب صحرایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بخشی از توافقات تصویب شده در سفر اخیر رئیس بنیاد مستضعفان کشور به کرمانشاه، اظهار کرد: توسعه واحدهای دامداری سنگین در این استان یکی از مطالباتی بود که در این سفر محقق شد.

وی به توافقاتی برای احیا واحدهای تولیدی تعطیل شده در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: در این راستا توافقاتی برای احیا یک واحد ۱۰ هزار راسی گاوداری تعطیل شده در این استان صورت گرفت.

استاندار کرمانشاه از توافق برای راه‌اندازی خط ۲ شرکت قوطی سازی کرمانشاه خبر داد و تصریح کرد: طبق توافق صورت گرفته، برق پایدار این شرکت صنعتی نیز توسط یک دستگاه ژنراتور تهیه شده از سوی بنیاد مستضعفان، تأمین می‌شود.

صحرایی ادامه داد: بخشی دیگر از توافقات، سرعت بخشیدن به پروژه پنج هزار و ۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در این استان است که مقرر شد ظرف ۱۸ ماه آینده با همراهی مردم و شبکه بانکی این پروژه ساخته و تحویل مردم کرمانشاه شود.

وی به توافقاتی برای تأمین زیرساخت‌های اربعین در کرمانشاه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان در تکمیل زیرساخت‌های اربعین و نیز در راستای کمک رسانی به موکب‌های مستقر در این استان کمک‌های خوبی را می‌تواند ارائه دهد.

کد خبر 6139992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha