سخنگوی رسمی انصارالله درواکنش به سیاست‌های صهیونیستی واشنگتن؛

آمریکا اصل تروریسم است/خروش ملت‌های آزاده آمریکارا به زانو می‌زند

آمریکا اصل تروریسم است/خروش ملت‌های آزاده آمریکارا به زانو می‌زند

محمد عبدالسلام با هشدار به جهانیان از خطر «تروریسم وحشیانه» آمریکا در اشاعه هرج و مرج جهانی اعلام کرد که ملت‌های آزاده با فریاد علیه آمریکا مانع از حمایت آشکار این کشور از اسرائیل شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد عبدالسلام، رئیس هیأت ملی مذاکره کننده و سخنگوی جنبش انصارالله یمن در خطاب به ملت‌های آزاده جهان نسبت به خطر گسترش آشوب در جهان از سوی تروریسم دولتی آمریکا هشدار داد.

پایگاه خبری المسیره دوشنبه شب گزارش داد که محمد عبدالسلام سخنگوی رسمی جنبش انصارالله در سخنانی حمایت واشنگتن از اشغالگران در غزه را مصداق تروریسم دولتی خطاب کرد.

سخنگوی انصارالله در سخنانی از عموم مردم جهان درخواست کرد که با کنار گذاشتن سکوت و فریاد علیه دولت آمریکا از تداوم سیاست‌های تروریستی وحشیانه در حمایت آشکار و بی‌قید و بند و رسوایش از اسرائیل جلوگیری کنند.

عبدالسلام تاکید کرد که حمایت آمریکا از اسرائیل برای ارتکاب جنایات قرن در غزه، بیانگر تروریسم واقعی است که خطری برای جهان و تهدید جدی برای صلح جهانی به شمار می‌رود.

مقام ارشد دولت یمن افزود: تروریسم آمریکایی، به گسترش هرج و مرج در جهان می‌پردازد، ولی هرگز قادر به مهار کردن و تسلیم ملت‌های آزاده نیست که برای مقابله با آن آماده به پیکار هستند و به اراده آزادی بخشی و استقلال تمسک جسته‌اند.

کد خبر 6140179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha