انصارالله یمن: تنها راه توقف عملیات ما پایان جنگ غزه است

انصارالله یمن: تنها راه توقف عملیات ما پایان جنگ غزه است

دفتر سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد: هدف آمریکا از تروریستی توصیف کردن عملیات ما، منحرف کردن توجه از تروریسم واقعی است که توسط اسرائیل در غزه با حمایت آمریکا صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دفتر سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد: عملیات نظامی انصارالله کاملا اخلاقی است و هدف آن حفاظت از حقوق بشر و آزادی است و تنها در صورت توقف تجاوز و محاصره نوار غزه متوقف خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: هدف آمریکا از تروریستی توصیف کردن عملیات ما، منحرف کردن توجه از تروریسم واقعی است که توسط اسرائیل در غزه با حمایت آمریکا صورت می‌گیرد.

دفتر سیاسی انصارالله یمن بیان کرد: مطالبات انصارالله عادلانه، منطقی و واضح است. تجاوز به غزه را متوقف کنید، محاصره را از روی ساکنانش بردارید، ما نیز عملیات نظامی‌مان را متوقف خواهیم کرد.

در این بیانیه آمده است: یمن به مبارزه خود برای پایان دادن به سیاست دوگانه درباره حقوق بشر که از سوی آمریکا و متحدانش طبق منافعشان دنبال می شود، ادامه خواهد داد.

انصارالله یمن همچنین بیان کرد: ما تداوم جنبش های مسالمت آمیز دانشجویی در دانشگاههای آمریکایی و کشورهای غربی که خواستار توقف نسل کشی در غزه هستند را مورد تمجید قرار می دهیم.

کد خبر 6140737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha