۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۷

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

توزیع ۱۰۰۰ پرس غذا به نیازمندان در حاشیه مهمونی کیلومتری غدیر

توزیع ۱۰۰۰ پرس غذا به نیازمندان در حاشیه مهمونی کیلومتری غدیر

موکب مسجد طلاچیان سال گذشته در کنار شرکت در مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر ۱۰۰ پرس غذا در بین نیازمندان توزیع کرد و امسال نیز با برنامه‌های ویژه‌ای در جشن غدیر شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، بنا بر آمارهای اعلام شده سال گذشته در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر نزدیک به ۱۳۰۰ موکب به خدمات رسانی و توزیع خوراکی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در این جشن بزرگ پرداختند که امسال با با برنامه ریزی‌ها انجام شده تاکنون ۲۲۰۰ موکب آمادگی خود را برای حضور در این جشن بزرگ اعلام کرده‌اند. موکب‌هایی که در چند گروه یا متعلق به سازمان‌ها و نهادها بودند، یا توسط مساجد و حسینیه‌ها اداره می‌شدند و یا به صورت خانوادگی در این مهمانی حضور پیدا کردند.

موکب مسجد طلاچیان در خیابان سهروردی جنوبی یکی از مواکب حاضر در نزدیکی چهارراه ولیعصر (عج) جشن غدیر سال گذشته بود که امسال نیز در مهمونی ۱۰ کیلومتری حضور دارد. «علی مرادی» از خادمین این موکب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های سال گذشته گفت: موکب از چند بخش تشکیل می‌شد یکی بخش پخت و پز و دیگری بخش توزیع خوراکی، یک بخش بازی فکری و یکی دیگر هم کار با کودکان زیر شش که کار آن بر دوش خانم‌ها بود. بالغ بر ۱۰۰ کیلو سیب زمینی سرخ کرده، ۳ هزار بادکنک و ۲۰۰ کیلو هندوانه توزیع کردیم که در این کار ۲۰ نفر از نوجوان گرفته تا بزرگسال مشارکت داشتند.

این خادم موکب در مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده برای موکب امسال نیز تصریح کرد: برنامه داریم امسال هم علاوه بر توزیع خوراکی‌هایی مثل هندوانه، شربت، سیب زمینی و غیره، غرفه کودک را داشته باشیم.

مرادی افزود: برای نوجوان‌هایی که سال گذشته در جمع خادمین به ما کمک کردند این تجربه همکاری شیرین بود با اینکه بعضاً برای انجام کارها یکی ۲ شب نخوابیده بودند اما خیلی فضا را دوست داشتند. البته حضورشان کمک بزرگی هم به ما بود. همین موضوع باعث شده است تا امسال هم از نوجوانان کمک بگیریم و خودشان نیز داوطلب شدند.

وی همچنین با بیان این نکته که امسال بنا است در ۲ غرفه کار را گسترده‌تر انجام دهیم، گفت: در کنار برپایی موکب در عید غدیر سال گذشته بین ۸۰۰ تا هزار پرس غذا را به همت نوجوان‌ها تهیه کرده و در بین نیازمندان توزیع کردیم. فکر نمی‌کردیم نوجوان‌ها از این کار استقبال کنند که برخلاف تصور ما استقبال خوبی صورت گرفت.

کد خبر 6140648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha