در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

تولید هدیه‌های غدیری به دست نوجوان‌های موکب آلا

تولید هدیه‌های غدیری به دست نوجوان‌های موکب آلا

نوجوان‌های خادم موکب آلا با ساخت هدیه‌هایی به استقبال از مهمونی کیلومتری غدیر می‌روند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهمونی کیلومتری غدیر امروز سه شنبه پنجم تیر در سومین سال برگزاری خود میزبان مردم تهران است تا با پذیرایی انواع خوراکی‌ها و غذا و نیز برپایی بزرگترین شهربازی سیار به استقبال از این روز بزرگ برود.

موکب جهادی آلا امسال در دومین حضور خود به عنوان یکی از موکب‌های پذیرایی در مهمونی کیلومتری غدیر برنامه‌های ویژه‌ای برای این روز تدارک دیده است. مهناز مرادی از خادمین این موکب در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اقدامات سال قبل این موکب گفت: موکب آلا سال گذشته با پذیرایی خوراکی‌هایی متنوعی از قبیل لواشک، آبمیوه، پفیلا و غیره در این مهمانی شرکت کرد. در غرفه‌ای مخصوص کودکان تست حجاب و اهدای روسری و ملزومات حجاب را داشتیم که در این غرفه عکاسی هم انجام می‌شد.

مرادی افزود: استقبال خوب مردم از موکب سال گذشته که با شعار به عشق علی زهرایی می‌شویم برپا شد باعث شد تا امسال هم در این مهمانی موکب داشته باشیم.

وی درباره برنامه امسال موکب آلا بیان کرد: پذیرایی غذای گرم و خوراکی‌هایی از قبیل شیرینی و شربت و کیک در موکب ما توزیع می‌شود. برای غرفه کودک نیز دوباره طرح حجاب و عفاف و اهدای روسری و ملزومات حجاب را به همراه غرفه رنگ آمیزی و نقاشی داریم.

این خادم موکب غدیر گفت: موکب از دل یک گروه جهادی شکل گرفت و در کار از جمعی از نوجوانان هم کمک گرفتیم. بعداً خانواده دوستان جهادی هم به ما ملحق شدند و حتی فرزندان اعضا هم برای کمک به موکب می‌آیند.

وی تاکید کرد: سفره داری برای اهل بیت (ع) خیلی لذا بخش است. خیلی از بچه‌های نوجوان موکب با پول توجیبی خودشان هدیه تهیه کردند تا در این جشن توزیع کنند این نشان می‌دهد بچه‌ها از حضور در این جمع‌ها لذت می‌برند. امسال با اینکه قصد نداشتیم در مهمانی شرکت کنیم اما روزهای آخر جور شد و ما توانستیم امسال هم حضور داشته باشیم و این قطعاً از عنایت خداست.

کد خبر 6144351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha