۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۶

معاون سیاسی استاندار سمنان:

پرهیز از تبدیل مدرسه به باشگاه سیاسی/ التهاب آفرینی ممنوع است

پرهیز از تبدیل مدرسه به باشگاه سیاسی/ التهاب آفرینی ممنوع است

سمنان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تاکید بر اینکه می‌بایست از تبدیل مدارس به باشگاه سیاسی به طور جد پرهیز شود، گفت: هویت اجتماعی درست به فرزندان اعطا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرج الله شوشتری ظهر سه شنبه در نشست تبیینی پیرامون افزایش مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با انجمن اولیا و مربیان استان به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان بابیان اینکه باید به طور جد از سیاست زدگی و تبدیل مدرسه به باشگاه سیاسی دوری کنیم، ابراز داشت: در هویت بخشی سیاسی اجتماعی کودک و نوجوان باید مراقب این موضوعات بود.

وی بابیان اینکه هویت سیاسی و اجتماعی درست را به فرزندان خود اعطا و آن‌ها را در یک مسیر رشد باید هدایت کنیم، افزود: از سیاست زدگی، هیجان زدگی مفرط و التهاب آفرینی باید اجتناب شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه دو مؤلفه مؤثر بر کودک و نوجوان در زمینه هویت پذیری فرهنگی، تأیید و انکار است، ابراز داشت: این نگاه کودک و نوجوان، نسبت به اطرافیان هرچه نزدیک‌تر باشد متفاوت‌تر است.

شوشتری با بیان اینکه جامعه پویا شامل افراد بانشاط و پویا است، تصریح کرد: اولین بخش برای تحقق این موضوع برعهده خانواده است که باید شخصیت و هویت فرزند خود را تأیید کنند.

وی بابیان اینکه تحول در دولت‌ها مسیر رو به رشدی داشته است، افزود: امیدواریم با توجه به فرهنگ و تمدن غنی کشور متمدن ایران و انتخاب فرد اصلح، می‌بایست دولت چهاردهم را در ادامه این مسیر رو به جلو، یاری برسانیم.

کد خبر 6140685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha