۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۳

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام خبر داد؛

برگزاری دوره‌های صنایع‌دستی برای کارکنان نیروهای مسلح ایلام

برگزاری دوره‌های صنایع‌دستی برای کارکنان نیروهای مسلح ایلام

ایلام-مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از برگزاری دوره‌های آموزشی رشته‌های مختلف صنایع‌دستی برای کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد شریفی ظهر سه شنبه در دیدار با کارشناسان و راهبران قرارگاه جهادی نیروهای مسلح استان در راستای مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح استان افزود: با توجه به تفاهم نامه فی‌مابین این اداره‌کل و قرارگاه جهادی نیروهای مسلح، با هدف تعامل و هم‌افزایی بیش از پیش طرفین تفاهم نامه و مرتفع نمودن مشکلات اجرایی آن، دوره‌های مهارت آموزی در رشته‌های مختلف صنایع دستی برای کارکنان وظیفه نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

وی گفت: براساس این تفاهم نامه کارکنان وظیفه نیروهای مسلح (سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، مرزبانی، پدافند هوایی آبدانان و..) در حین خدمت وظیفه، آموزش‌های صنایع‌دستی را فراخواهند گرفت.

شریفی تصریح کرد: کارکنان وظیفه می‌توانند در رشته‌های صنایع‌دستی آموزش ببینند که پس از فراغت از مهارت آموزی، توانایی ایجاد بازار کار مناسب داشته باشند و همچنین با دریافت گواهینامه مهارت در رشته صنایع‌دستی از سوی این اداره‌کل از تسهیلات نیز بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام ادامه داد: با همکاری و همراهی این اداره‌کل و قرارگاه جهادی نیروهای مسلح، دوره‌های آموزش صنایع‌دستی در استان برای کارکنان وظیفه برای دریافت مهارت‌های آموزشی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان آماده ورود به بازار کار صنایع‌دستی می‌شوند.

کد خبر 6140762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha