۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۵

محدثی‌نژاد خبر داد؛

محکومیت قاچاقچیان سوخت در خراسان جنوبی

محکومیت قاچاقچیان سوخت در خراسان جنوبی

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از محکومیت ۳۶ میلیارد ریالی قاچاقچیان سوخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده خرید و حمل ۳۰ هزار لیتر نفت‌گاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش ۱۱ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان قائنات رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متخلف ردیف اول را به محرومیت از تأسیس شرکت یا عضویت در هیئت مدیره و مدیر عاملی اشخاص حقوقی به مدت ۲ سال و پرداخت ۲۳ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال جزای نقدی و با توجه به بیشتر بودن ارزش خودرو از سوخت کشف شده، مبلغ ۱۱ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و جمعاً به پرداخت ۳۵ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته محدثی نژاد، همچنین شعبه متخلف ردیف دوم را به پرداخت ۹۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و در مجموع متخلفان به پرداخت ۳۶ میلیارد و ۵۸۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی افزود: مأموران نیروی انتظامی بیرجند هنگام بازرسی خودروهای عبوری محور قاین-بیرجند از یک دستگاه تریلی، سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6140838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha