۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۴

فراخوان جذب پژوهشگر در پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا(س)

فراخوان جذب پژوهشگر در پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا(س)

پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا(س) از خواهران پژوهشگر در ۱۰ گروه علمی دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پژوهشگاه مطالعات اسلامی در راستای سیاست‌های جامعه الزهرا(س) و به منظور بهره‌گیری از ظرفیت علمی پژوهشی خواهران و تکمیل کادر علمی خود در پژوهشکده علوم و معارف اسلامی شامل گروه قرآن و حدیث، گروه اخلاق و تربیت اسلامی، گروه تاریخ اسلام و گروه مطالعات زنان، پژوهشکده فقه و مبانی حقوق شامل گروه فقه و حقوق، گروه فقه زن و خانواده و گروه موضوع شناسی فقه با محوریت زنان و پژوهشکده فلسفه و کلام شامل گروه فلسفه، گروه کلام و گروه امامت از میان خواهران متخصص و توانمند دعوت به همکاری می‌کند.

دارابودن مدرک سطح ۴ حوزه یا دکتری در رشته‌های مرتبط، تألیف حداقل یک کتاب پژوهشی یا دو مقاله علمی پژوهشی منتشر شده و قبولی در مصاحبه علمی از شرایط جذب پژوهشگر در این مرکز است.

بر اساس این اطلاعیه دارندگان مدرک سطح ۴ یا دکتری در رشته‌های غیرمرتبط در صورت داشتن سابقه و رزومه پژوهشی مرتبط و طلاب سطح ۴ یا دانشجویان دکتری در رشته‌های مرتبط، در صورت تصویب طرح تفصیلی رساله به مصاحبه دعوت می‌شوند. البته دارندگان مدارک دانشگاهی، لازم است حداقل مدرک سطح ۲ حوزه را دارا باشند.

داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام حداکثر تا پایان تیرماه ۱۴۰۳ فرم مربوط به جذب پژوهشگر را به نشانی http://forms.jz.ac.ir/f_۲۹۵/ تکمیل کنند. همچنین کارشناسان پژوهشگاه مطالعات اسلامی به‌ صورت حضوری و تلفنی با شماره‌های ۳۲۱۱۲۲۲۴ و ۳۲۱۱۲۵۴۵ پاسخگوی سؤالات مرتبط هستند.

کد خبر 6140842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha