۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۱

مدیرعامل هلال‌احمر لرستان خبر داد؛

آغاز رقابت ۳۴۰ دانش‌آموز لرستانی در المپیاد «دادرس»

آغاز رقابت ۳۴۰ دانش‌آموز لرستانی در المپیاد «دادرس»

خرم‌آباد - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از آغاز رقابت ۳۴۰ دانش‌آموز این استان در دوازدهمین مرحله استانی المپیاد طرح ملی «دادرس» خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قدمی ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها از آغاز دوازدهمین مرحله استانی المپیاد طرح ملی «دادرس» با رقابت ۳۴۰ دانش‌آموز لرستانی در اردوگاه دانش‌آموزی آیت‌الله کمالوند خرم‌آباد خبر داد و اظهار داشت: این المپیاد طی دو روز، ۲۹ و ۳۰ خردادماه برگزار و ۲۲ تیم، ۱۱ تیم خواهران و ۱۱ تیم برادران با هم رقابت می‌کنند.

وی افزود: این المپیاد در هشت سرفصل عمومی و تخصصی شامل، کمک‌های اولیه، ارزیابی و کنترل مصدوم، cpr، حمل مصدوم، آتل‌بندی و شکستگی‌ها، پناه‌گیری و خروج ایمن و اطلاع حریق برگزار و در پایان از شرکت‌کنندگان آزمون کتبی گرفته می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان، هدف از برگزاری این المپیاد را، افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری مدارس استان باتکیه‌بر تربیت دانش‌آموزان آماده برای مقابله با حوادث، توسعه و ترویج ظرفیت‌های خود امدادی در بین دانش‌آموزان، سازماندهی تیم‌های اولیه مدیریت بحران مبتنی بر دانش‌آموزان آموزش‌دیده، توانمندسازی و برخورداری از مهارت‌های کارگروهی عنوان کرد.

قدمی، گفت: پس از اعلام نتایج، تیم‌های برتر به مرحله کشوری مسابقات المپیاد آماده طرح ملی دادرس راه خواهند یافت.

کد خبر 6140854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ... ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
      0 0
      تا خود دانش اموزان خرم آباد هستن بقیه مدرسه ها حضورشون هیچ معنی نداشت