۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۹

رییس حوزه هنری استان کردستان:

ثبت نام کلاس‌های آموزشی در حوزه هنری کردستان آغاز شد

ثبت نام کلاس‌های آموزشی در حوزه هنری کردستان آغاز شد

سنندج_ رییس حوزه هنری استان کردستان گفت: در راستای کشف، جذب و پرورش استعدادهای درخشان هنری ثبت نام ترم تابستان کلاس‌های هنری در حوزه هنری استان کردستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسعد فرهادی ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز فصل تابستان و ضرورت ارائه برنامه مفید و اثرگذار درجهت پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و همچنین دیگر علاقه مندان به فراگیری رشته‌های هنری از ۱ تا ۱۵ تیرماه ثبت نام کلاس‌های آموزشی حوزه هنری در ترم تابستان صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: اساتید مجرب و شناخته شده استان در مدت سه ماه تابستان در محل حوزه هنری دوره‌های آموزشی را تدریس و در پایان با توافق صورت گرفته با اداره کل فنی و حرفه‌ای استان پس از امتحان پایانی گواهی تعیین سطح برای شرکت کنندگان صادر می‌گردد.

فرهادی با اشاره به اینکه کلاس‌ها از ۱۰ تیرماه شروع خواهند شد گفت: کلاس شعر، کلاس داستان نویسی، بازیگری تئاتر، کارگردانی تئاتر، نمایشنامه نویسی، تصویربرداری و تدوین بخشی از دوره‌های نرمیک این دوره‌های آموزشی در حوزه هنری استان کردستان است.

وی افزود: کلاس نقاشی و طراحی، نقاشی کودک، طراحی پوستر، نقاشی‌خط، خوشنویسی، کاریکاتور، تار، سه تار، ویولون، پیانو، سنتور و دف نوازی از دیگر دوره‌های آموزشی است که در ترم تابستان در حوزه هنری آموزش داده می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان کردستان تأکید کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام دوره‌ها به دو گونه حضوری و یا ثبت‌نام از طریق سایت تخصصی https://survey.porsline.ir/s/vvzf7mQ4 و انجام مراحل مربوطه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان جهت دریافت مشاوره‌های تخصصی و یا کسب اطلاعات بیشتر همه روزه می‌توانند از ساعت ۷ الی ۱۳ با شماره‌های ۳۳۲۴۳۶۲۴-۰۸۷ داخلی ۳۰ و ۲۶ کارشناسان واحد آموزش تماس بگیرند.

فرهادی افزود: هم‌چنین هنرجویان می‌توانند برای مشاوره و ثبت‌نام حضوری همه روزه از ساعت ۷ تا ۱۸ به نشانی سنندج- خیابان شهید تعریف- پایین‌تر از بیمارستان شهید قاضی- حوزه هنری استان کردستان مراجعه داشته باشند.

شناسه @art_kurdestan در ایتا و اینستاگرام و کانال تلگرامی t.me/hhonari_kurdistan @ برای عضویت هنرجویان علاقه‌مند دوره‌های آموزشی حوزه هنری استان کردستان در شبکه‌های مجازی تعیین شده است.

کد خبر 6141751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha