۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۲

سردار ولیپور گودرزی خبر داد؛

فراری دادن دختر جوان به بهانه ازدواج

فراری دادن دختر جوان به بهانه ازدواج

رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: عامل فراری دادن دختر جوان به بهانه ازدواج با هوشیاری کارآگاهان اداره چهارم پلیس تهران بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی پور گودرزی در خصوص بازداشت مردی که با چرب زبانی دختر جوانی را اغفال کرده بود، بیان داشت: چندی قبل زن میان‌سالی به اداره چهارم پلیس آگاهی پایتخت رفت و به کارآگاهان گفت، دختر جوانم به بهانه رفتن به کلاس سفالگری از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشته است، تلفن همراهش خاموش و بستگان نیز خبری از او ندارند نگران بلایی سرش آمده باشد لطفاً کمک کنید.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده تیمی از کارآگاهان پلیس وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی پی بردند، دختر جوان به کلاس خود مراجعه نکرده و با پسر جوانی قرار داشته است.

سردار گودرزی گفت: تیم جنایی در این شاخه از تحقیقات با اقدامات اطلاعاتی پی بردند پسر جوان که بیکار بوده با چرب‌زبانی به دختر جوان وعده ازدواج داده و او را به یکی از شهرستان‌های استان "البرز " برده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: کارآگاهان در گام بعدی با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی، مخفیگاه مورد نظر را شناسایی و متوجه شدند که دختر جوان با پسر جوان در آنجا زندگی می‌کنند که متهم پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی در یک عملیات منسجم بازداشت شد.

وی افزود: متهم در جریان بازجویی‌ها صراحتاً به اغفال دختر جوان با شگرد ازدواج اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و دختر جوان به آغوش گرم خانواده‌اش بازگردانده شد.

کد خبر 6141817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha