۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۵

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

مشارکت مردم در انتخابات اقتدار ایران را به دنبال دارد

مشارکت مردم در انتخابات اقتدار ایران را به دنبال دارد

ایلام-فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: مشارکت مردم در انتخابات اقتدار ایران را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی ظهر چهارشنبه در همایش روز ملی بسیج اساتید در ایلام اظهار کرد: شهید چمران دانشمندی باهوش، نخبه بود که از ابعاد انسانی، علمی و اعتقادی فردی خودساخته و رزمنده‌ای به تمام معنا بود.

وی بیان کرد: این شهید با معرفت دینی و علمی که داشت تشخیص داد برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی در دفاع مقدس حضور یابد و تأثیر شگرفی نیز بر رزمندگان داشت.

وی عنوان کرد: مهمترین موضوع امروز کشور انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری است که در پی شهادت آیت الله رئیسی منجر شده است.

سردار حسینی بیان کرد: بعد از شهادت رئیس جمهور عملاً قوه مجریه فاقد مسئول بوده و قوه مقننه نیز به جهت تغییر تحولات انتخابات رئیس مجلس جایگاهی نداشت که هر آن امکان به وجود آمدن مشکلات بوده که الحمدالله با ولایت و رهبری داهیانه و حکمیانه مقام معظم رهبری در این مقطع آرامش بر کشور حکمفرما شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام عنوان کرد: رئیس جمهور آینده بواسطه خدمات دولت سیزدهم و آیت الله شهید رئیسی که به معنای واقع در خدمت مردم و محرومین جامعه بود و مورد توجه رهبری نیز واقع شد کار سختی را در پیش دارند.

وی اضافه کرد: کار و تلاش شهید رئیسی مسیری دیگر در خدمت به مردم ارائه شد و بالطبع در انتخابات پیشرو نیز تأثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: شهید رئیسی با اقدامات جهادی، ناترازی موجود در کشور اعم از داخلی و بین المللی و همچنین در حوزه‌های خدماتی آب، برق و گاز را که در وضعیت نابسامانی بود را سامان بخشید.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای به حاشیه بردن انتخابات در پیش گرفته و به نوعی به دنبال منحرف کردن مسیر انتخابات هستند.

وی عنوان کرد: حضور پرشور و حماسی مردم در این انتخابات علاوه بر خنثی کردن نقشه دشمنان، قدرت چانه‌زنی رئیس جمهور در حوزه‌های مختلف را بالا خواهد برد و عملاً اقتدار و اتحاد ملی را برای کشور در پی خواهد داشت.

وی گفت: کاندیداهای انتخابات و هواداران آنها نیز باید در فضایی اخلاقی تبلیغات خود را در پیش گرفته تا با رقابتی سالم اقتدار کشور را بیش از گذشته بالا ببرند.

سردار حسینی اضافه کرد: بسیج اساتید به عنوان ادامه دهنده راه شهید چمران بایستی با استفاده از نفوذ کلام و قدرت نخبگی خود مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رأی تشویق کنند.

کد خبر 6141924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha