۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۲۶

رییس بنیاد مسکن نهاوند مطرح کرد؛

واگذاری زمین به ۸۶۰ متقاضی نهضت ملی مسکن

واگذاری زمین به ۸۶۰ متقاضی نهضت ملی مسکن

همدان- رییس بنیاد مسکن نهاوند گفت: ۴۹۳ قطعه زمین برای ۸۶۰ متقاضی در شهرک امیرکبیر نهاوند برای ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی به متقاضیان واگذار شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی جلالوند در محل اداره بنیاد مسکن این شهرستان اظهار کرد: به منظور حل مشکل مردم در حوزه مسکن تاکنون ۴۹۳ قطعه زمین رایگان به گروه‌های ساخت واگذار شده است.

وی اظهار داشت: این زمین‌ها در قالب گروه‌های یک نفره، ۳۷۰ قطعه به ۷۴۰ نفر در قالب گروه‌های ساخت دو نفره و ۱۱ قطعه زمین به ۳۳ نفر در قالب گروه‌های ساخت سه نفره جمعاً به ۸۶۰ نفر در شهرک امیرکبیر نهاوند به متقاضیان واگذار شده است.

جلالوند افزود: همچنین ۲۴ قطعه از زمین‌های تحویلی نهضت ملی در شهرک امیرکبیر به علت واقع شدن در مسیل سیلاب از سایت شهرک حذف شده است.

وی بیان کرد: قرارداد واگذاری اجاره عرصه با بیش از ۵۰۰ نفر متقاضی گروه ساخت منعقد شده است و مابقی نیز بزودی انجام خواهد شد.

مدیر بنیاد مسکن نهاوند گفت: متقاضیان با این قرارداد می‌توانند با مراجعه به شهرداری و سازمان نظام مهندسی نقشه و پروانه خود را دریافت نمایند و پس از آن جهت شروع عملیات ساخت به بانک مسکن جهت دریافت تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی توسط بنیاد مسکن معرفی شوند.

جلالوند با بیان اینکه در شهر فیروزان نیز ۴۱ قطعه به ۱۲۴ نفر متقاضی در قالب گروه‌های ساخت سه نفره واگذار شده است، افزود: همچنین در این شهر ۳۴ نفر موفق به اخذ پروانه ساخت شده‌اند که هر ۳۴ نفر برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند و ۹ نفر از متقاضیان پس از انعقاد قرار داد در حال ساخت مسکن هستند.

وی ادامه داد: برای تأمین آب مورد نیاز مالکان جهت ساخت مسکن در شهرک امیر کبیر اداره آب و فاضلاب نهاوند با انجام ۵۰۰ متر خط انتقال لوله آب و تأسیس سه انشعاب آب مورد نیاز را تأمین کرده است.

مدیر بنیاد مسکن نهاوند گفت: دو دستگاه خدمات‌رسان شرکت برق و گاز نیز برای تأمین برق و گاز این شهرک تعهداتی داشته اند که متأسفانه تاکنون اقدامی انجام نداده اند.

کد خبر 6142140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha