۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۵۰

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی:

۱۵۰۰ شعبه جهت اخذ رای در خراسان شمالی پیش‌بینی شده است

۱۵۰۰ شعبه جهت اخذ رای در خراسان شمالی پیش‌بینی شده است

بجنورد_ رییس ستاد انتخابات ریاست جمهوری در خراسان شمالی گفت: بیش از ۱۵۰۰ شعبه سیار و ثابت جهت اخذ رای در خراسان شمالی پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن ناهیدی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: مبنای همه عوامل و دست‌اندرکاران انتخابات قانون و رعایت اصل بی طرفی است.

وی در ادامه افزود: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری اصل اول در انتخابات مشارکت حداکثری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خراسان شمالی تصریح کرد: محور موضوعات ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری علاوه بر رعایت الزامات قانونی، ارائه عملکرد و رزومه و برنامه‌های نامزدها برای آینده باشد.

وی گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با حضور اقشار مختلف مردم در استان با سلامت کامل و مشارکت حداکثری برگزار شد و این حماسه حضور دوباره در انتخابات ۸ تیرماه تکرار خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی افزود: بیش از ۱۵۰۰ شعبه سیار و ثابت جهت اخذ رأی در خراسان شمالی پیش‌بینی شده است.

ناهیدی بیان کرد: زیرساخت‌های فیبر نوری در خراسان شمالی با تلاش مدیران تقویت شد و اکنون بیش از صدها کیلومتر فیبر نوری اجرا شده است که علاوه بر فراهم سازی بستر توسعه استان بر ارتقا روند انتخابات نیز مؤثر است.

وی ادامه داد: تعرفه‌های مورد نیاز وارد خراسان شمالی شده است و تا قبل از برگزاری انتخابات به تناسب جمعیت واجد شرایط رأی در شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

ناهیدی گفت: به دلیل حساسیت بالای انتخابات ریاست جمهوری با هماهنگی شورای نگهبان و هیأت‌های اجرایی و با افزوده شدن شورای بخش و استان و دادگستری و دادستان این پروسه تکمیل شد.

وی نتیجه انتخابات را خواست و اراده ملت و یک احساس تکلیف دانست و گفت: حضور حداکثری در عرصه بین‌المللی برای نظام و کشور اقتدار ایجاد می‌کند.

کد خبر 6142162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha