۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۱۰

هفته سوم لیگ ملت ‌ها؛

ملی‌پوش ایران بعد از برتری برابر آمریکا: بهترین خودمان بودیم

ملی‌پوش ایران بعد از برتری برابر آمریکا: بهترین خودمان بودیم

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که مقابل آمریکا هم قسم شده بودیم، گفت: در این دیدار بهترین عملکرد خودمان در این رقابت‌ها را نشان دادیم و جا دارد که بهتر هم شویم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ از روز سه‌شنبه ۲۹ خرداد در شهرهای لیوبلیانا در کشور اسلوونی (گروه پنجم) و مانیل فیلیپین (گروه ششم) آغاز شد و تیم ملی والیبال ایران امروز (چهارشنبه ۳۰ خرداد) در نخستین مسابقه خود در این هفته به مصاف آمریکا رفت و سه بر دو به پیروزی رسید.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران درباره این رویارویی گفت: امروز با آمریکا یکی از قدرت‌های والیبال جهان بازی داشتیم و به پیروزی رسیدیم.

محمد ولی‌زاده با بیان این‌که بچه‌ها به یکدیگر قول داده بودند که مقابل آمریکا به شکل دیگری وارد زمین شوند، تصریح کرد: در این دیدار بهترین عملکرد خودمان را در این رقابت‌ها را نشان دادیم و جا دارد که بهتر هم شویم.

وی تاکید کرد: امیدوارم تیم ایران در بازی‌های بعدی نسبت به مسابقات قبلی و حتی دیدار با آمریکا بهتر شود و در مجموع این پیروزی را به مردم ایران تبریک می‌گویم.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به پرسشی درباره حس و حالش بعد از اولین برد، گفت: حس خیلی خوبی دارم چون اولین پیروزی در لیگ ملت‌های ایران را به دست آوردیم و امیدوارم این روند رو به رشد ادامه یابد.

مردان والیبال ایران ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه روز پنج‌شنبه ۳۱ خرداد در دهمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ به مصاف هلند می‌روند.

کد خبر 6142183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha