۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۵۵

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی قالیباف در لرستان:

«قالیباف» فردی شایسته و باروحیه انقلابی برای ریاست‌جمهوری است

«قالیباف» فردی شایسته و باروحیه انقلابی برای ریاست‌جمهوری است

خرم‌آباد- رئیس شورای هماهنگی در ستادهای مردمی قالیباف در لرستان گفت: «قالیباف» فردی شایسته و باروحیه جهادی و انقلابی برای ریاست‌جمهوری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عزت اله بهاروند عصر چهارشنبه در آئین افتتاحیه ستاد حامیان مردمی دکتر قالیباف در جنوب شهر خرم‌آباد با اشاره به اینکه لرستان سرشار از نعمت‌های الهی است که باید احیا شود، اظهار داشت: با وجود ظرفیت‌های متعدد استان در حوزه گردشگری، کشاورزی و معدن اما شرایط فعلی شایسته مردم استان نیست، متأسفانه موانع دست‌و پاگیر و کم‌کاری ما را به سمت انحراف برده است.

وی با بیان اینکه انتخاب بعضی مدیران ناکارآمد و هدف‌گذاری‌ها غلط باعث شده لرستان در مسیر واقعی خود قرار نگیرد، گفت: رفع بیکاری و اشتغال‌زایی باید به‌عنوان مطالبه در دستور کار دولت جدید قرار بگیرد.

رئیس شورای هماهنگی در ستادهای مردمی قالیباف در لرستان با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور شهید هم در آخرین صحبت‌های خود از چند استان محروم نام بردند، بیان کرد: اولین استانی که رئیس‌جمهور شهید بر رفع بیکاری آن تأکید داشتند لرستان بود.

«قالیباف» فردی شایسته و باروحیه انقلابی برای ریاست‌جمهوری است

بهاروند، گفت: چرا استانی که در گندم و گوشت قرمز خودکفا است باید این وضعیت را داشته باشد.

وی تأکید کرد: مطالبه ما از دولت آینده مطالبه اقتصادی است و حتماً به‌عنوان کسی که در ستاد آقای قالیباف فعالیت دارم وظیفه خود می‌دانم که این موضوع را پیگیری کنم.

رئیس شورای هماهنگی در ستادهای مردمی قالیباف در لرستان با بیان اینکه در انتخابات پیش رو باید درست و با شناخت انتخاب کنیم، افزود: در انتخابات نباید با احساسات برخورد کنیم و هر کس که خوب سخنرانی و یا تحلیل کرد انتخاب کنیم، کشور به فرد اجرایی نیاز دارد.

بهاروند، گفت: در انتخاب فرد موردنظر باید به گذشته و عملکرد او نگاه کنیم و فرد اصلح را انتخاب کنیم

وی تأکید کرد: خواهش من این است که تحت احساسات و فضاسازی رسانه‌ای رئیس‌جمهور را انتخاب نکنید.

رئیس شورای هماهنگی در ستادهای مردمی قالیباف در لرستان قالیباف را فردی شایسته، خستگی‌ناپذیر باروحیه جهادی و انقلابی معرفی کرد و گفت: آقای قالیباف فردی میدانی است با این خصوصیت که اگر به کاری ورود کرد تا آن را انجام ندهد کوتاه نمی‌آید.

کد خبر 6142279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha