۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۱۱

فرماندار گرگان خبرداد؛

فعالیت ۲۶۳ صندوق رای در گرگان

فعالیت ۲۶۳ صندوق رای در گرگان

گرگان- فرماندار گرگان از فعالیت ۲۶۳ صندوق رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد.

اسماعیل نادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش داریم تا چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گرگان با شور و نشاط بیشتری برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه تا کنون جلسات متعددی جهت هماهنگی بیشتر با هیأت نظارت و هیأت اجرایی برگزار شد، افزود: در این دوره از انتخابات ۹ نفر به عنوان هیأت اجرایی کارها را در گرگان دنبال می‌کنند.

فرماندار گرگان گفت: در این دوره از انتخابات ۲۶۳ صندوق رأی در شهرستان گرگان فعالیت خواهند داشت که بخشی از این تعداد ثابت و بخشی هم به صورت سیار خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۳۸۹ هزار نفر از مردم گرگان واجد شرایط برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات هستند، یادآور شد: بیش از ۱۷ هزار و ۶۰۰ نفر در شهرستان گرگان برای نخستین بار در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنند.

نادری اظهار کرد: با توجه به اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم می‌توانستند با پنج سند هویتی در پای صندوق رأی حاضر شوند در این دوره تنها با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی می‌توانند رأی خود را به صندوق بی اندازند.

وی افزود: از طرفداران نامزدهای انتخاباتی می‌خواهیم که فضای رقابتی انتخابات را به فضای رفاقتی تبدیل کنند تا خدمت رسانی به مردم به بهترین شکل انجام شود.

کد خبر 6142307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha