۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

عرصه انتخابات مقابله علنی با استکبار است

عرصه انتخابات مقابله علنی با استکبار است

بجنورد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه انتخابات یک امر عبادی است، گفت: عرصه انتخابات مقابله علنی با استکبار است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام حمید رفیعی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه بجنورد که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هفته تبلیغ مکمل مسیر به سوی ظهور است و به هر میزان در جامعه نشر پیدا کند افراد را از بی‌تفاوتی رها می‌کند.

وی در ادامه افزود: لازمه تشکیل حکومت و نظام اسلامی نقش‌آفرینی فعال و مثبت همه مردم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: تاکید رهبری بر مشارکت مردم در حوزه اقتصاد موید نقش مثبت و اثرگذار مردم است.

حجت‌الاسلام رفیعی گفت: انتخابات نمود احساس مسؤولیت دینی، اجتماعی، سیاسی و … مردم است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات یک امر عبادی است، خاطر نشان کرد: حضور مردم در انتخابات مقابله علنی با استکبار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: به هر میزان مردم نسبت به انتخابات اهتمام داشته باشند در ترویج آموزه‌های دینی اثر مستقیم دارد.

حجت‌الاسلام رفیعی بیان کرد: وظیفه امروز همه دغدغه‌مندان حضور فعال در امر خطیر دعوت جامعه به مشارکت حداکثری و نقش‌آفرینی فعال مردم است، همان‌گونه که برای مناسک دینی تبلیغ و فعالیت می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های تبلیغات اسلامی بیان کرد: تقویت مجوعه‌های مردمی به عنوان بازوهای اصلی امر تبلیغ و دین‌داری به عنوان یک امر مهم تلقی می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: تحقق ملزومات فرمان جهاد تبیین یکی از مأموریت‌های اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است.

حجت‌الاسلام رفیعی با اشاره به استقبال بی‌نظیر و اثرگذاری طرح قرآنی زندگی با آیه‌ها در ماه رمضان گفت: آمار اطلاع ۵۰ درصدی مردم موید توفیق این طرح بزرگ است.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه و فرمایش رهبری اظهار کرد: سرلوحه فعالیت تبلیغات اسلامی در حال حاضر و در روزهای نزدیک به ماه محرم مساله مقاومت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: مساله مقاومت جز لاینفک پیشرفت است.

کد خبر 6143237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha