۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۲۳

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد؛

لزوم مشارکت بالا با هدف وحدت ملی و شکل گیری ایران قوی

لزوم مشارکت بالا با هدف وحدت ملی و شکل گیری ایران قوی

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه بر لزوم وحدت ملی و شکل گیری ایران قوی در عرصه اقتصادی و سیاسی در سایه مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری در جمع نمازگزاران مسجد جامع کرمانشاه با اشاره به اثار و برکات مشارکت بالا در انتخابات گفت: مشارکت بالای مردم در این عرصه اعتبار و حاکمیت کشور را در جهان تقویت می‌کند.

وی تصریح کرد: رأی دادن یک مسئولیت اجتماعی است که مردم با انتخاب رئیس جمهور اصلح زمینه را برای تشکیل یک دولت قوی فراهم می‌کنند.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: دولتی که به پشتوانه تأیید ملت می‌تواند برای اداره بهتر کشور برنامه ریزی کند. وی وحدت ملی و شکل گیری ایران قوی در عرصه اقتصادی و معیشتی را از دیگر پیامدهای مشارکت بالا ارزیابی کرد.

امام جمعه کرمانشاه با تبریک عید سعید غدیر خم گفت: مناسبت‌های بسیار مبارکی را در هفته اینده در پیش داریم که مهمترین ان‌ها عید ولایت و امامت است.

وی همچنین از تلاش‌های ستاد غدیر استان قدردانی کرد.

خطیب جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه‌ها با تبریک هفته قوه قضائیه به خدمتگزاران این دستگاه از آنان خواست در رسیدگی به مشکلات مردم دلسوزانه کار کنند.

کد خبر 6143528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha